وظایف و مسئولیتهایی که کارشناس پشتیبانی توی مجموعه ما داره:
· ارتباط مداوم با کاربر
· پاسخگویی به تماسهای تلفنی
· پیگیری درخواست ها و مسائل کاربر در هر شرایط تا حصول نتیجه
· پاسخگویی به تیکتها در کمترین زمان
· رسیدگی به امور کاربر با صبوری و حوصله و اطمینان از رضایت کاربران
· ارجاع تیکت به مسئول مربوطه در صورت عدم توانایی در پاسخگویی
· مسئولیت رضایت کاربر از کار با سامانه سه کلیک
مهارتهایی که برای کار در این موقعیت شغلی ضروریه:
· توانایی کار با کامپیوتر و اینترنت (پیش نیاز کار با پنل)
· مهارتهای ارتباطی (شنیدن، صحبت کردن و... )
· توانایی کار با ابزارهای آنلاین و تحت وب
· توانایی کار با نرم افزارهای آفیس و تلفن همراه
· دارای مهارت پشتیبانی و ارتباط با مشتری
· تجربه کار در کال سنترهای بزرگ حداقل ۱ سال
معرفی شرکت
شرکت دلتابان مفتخر است از سال 1375 با مدیریت استراتژیک و جامع نگر و با هدف راهبردی ارتقاء کیفی گردشگری، ضمن پاسداشت مواریث فرهنگی و تمدن اصیل ایرانی با همکاری پرسنل متخصص و مجرب با زیر ساخت علمی و پژوهشی در این صنعت و بهینه سازی امکانات موجود به منظور ارائه خدمات شایسته به هموطنان شریف، اقدام به برگزاری و اجرای مستقیم تورهای لوکس به مقاصد مختلف گردشگری نموده است.
اکنون با توجه به سابقه مذکور اقدام به راه اندازی سامانه آنلاین گردشگری نموده ایم که در حال حاضر از برترین سایت های خرید آنلاین در حوزه گردشگری میباشد.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانیپاسخگویی به مشتریان