ما در تیم مارکتینگ بامن به یک کارشناس بازاریابی دیجیتال نیاز داریم که علاوه بر تحلیل دادهها، دید کلی در زمینه مارکتینگ , توانایی پیادهسازی پیشنهادات سازنده در هر بخش از برنامه وفادارسازی مشتریان را داشته باشد.
ایجاد، بهینهسازی و توسعه استراتژی برای حفظ و وفادارسازی مشتریان
شناسایی روشهای بهبود کیفیت تعامل مشتریان
طراحی کمپینهای نظرسنجی برای بررسی رضایتمندی مشتریان
سگمنتبندی مشتریان براساس مدل RFM
تبدیل داده ها به فرآیندهای ارتباط با مشتری
آشنایی با فرآیندهای Retention و Activation کاربران
طراحی کمپینهای A/B تست برای تحلیل مشتری محور با استفاده از دادهها
طراحی راهکارهای بهبود وضعیت سنجهها
شرایط احراز
آشنایی با مفاهیم سگمنتبندی مشتریان و RFM
توانایی مصورسازی دادهها
آشنایی با برنامههای وفادارسازی
آشنایی با ابزارهای مارکتینگ آتومیشن
آشنایی با SMS Marketing
توانایی بالا در کار با اکسل
توانایی استفاده از روشهای مدرن و سنتی برای جمعآوری و تحلیل دیتا
تفسیر و تحلیل دادهها به همراه تدوین گزارشها و ارائه توصیهها
توانایی پیادهسازی در طراحی داشبورد تحلیلی
معرفی شرکت
بامَن، نسل جدید باشگاه مشتریان، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است؛ این باشگاه که بستری مناسب برای داشتن زندگی بهصرفه و جذاب را برای اعضای خود فراهم آورده است، به دو روش «تخفیف در لحظه» و «دریافت امتیازی ارزشمند بهنام مَنِکس» هزینههای سبد خرید کاربران را مدیریت میکند؛ بامَن علاوه بر کاهش چشمگیر هزینهها، لذت خرید را نیز به اعضای خود هدیه میدهد. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه حضوری و آنلاین و همچنین 4٫5۰۰٫۰۰۰ ایرانی عضو باشگاه بامَن هستند.
مهارتهای مورد نیاز
بازاریابی دیجیتالدیجیتال مارکتینگاصول و فنون مذاکره