ما در روبیکا به دنبال یک مدیر رشد هستیم که نسبت به موارد زیر مسلط باشد:
تحلیل دیتا و پیاده سازی اتوماسیون بازاریابی و کمپین های دیتامحور برای جذب کاربر جدید بازگشت کاربران یا افزایش تعامل با اپ شناسایی مسیرهای کاربر(Customer Journey) و بهبود آنها برای افزایش جذب و تعامل کاربران برنامهریزی و پیادهسازی مارکتینگ اتومیشن در راستای اهداف و استراتژی سازمان تعیین استراتژی مناسب برای شناخت پرسونا و مخاطب و همچنین تقسیم بندی و هدف گذاری مخاطبان ایده پردازی و طراحی کمپین های اتومیشن برای جذب کاربران جدید و افزایش کاربران بازگشتی فراهم نمودن اطلاعات شفاف از بازار، کاربران و وضعیت رقابت در سگمنت مربوطه تحلیل دادهها و ارائه مفاهیم مدیریتی برای تصمیم گیرندگان اجرای کمپین های شخصی سازی شده بر بستر کانال های چندگانه (پیامک، پوش نوتیفیکیشن، پاپ آپ و...) آماده سازی و اجرای فرآیندهای خودکار ارتباط با کاربر (Journey)با هدف خلق ارزش و بهبود بازگشت کابران بهینه سازی و B/A دائم کمپین ها با گزارشدهی مداوم
معرفی شرکت
روبیکا اولین سوپراپلیکیشن ایرانی بر پایه پیامرسان است که دو اپراتور بزرگ تلفن همراه (همراه اول و ایرانسل) سهامداران اصلی آن هستند.
روبیکا با هدف توسعه سرویسهای دیجیتال، خدماتی مانند سرویس درخواست ویدیو (VOD)، فروش کالاهای سوپرمارکتی، شبکه اجتماعی (روبینو)، پیامرسان و سرویسهایی در حوزه سرگرمی، سفر و مالی را در اختیار بیش از 36 میلیون کاربر خود قرار داده است.
ترکیبی از خلاقهای باهوشمان در تیمهای جوانِ روبیکا و تجربۀ ارزشمند همراهاول و ایرانسل، محصولات و سرویسهای جدیدی را برای کشورمان میسازند.