در تیم امکانات گروه آگاه نیاز به فردی با عنوان دستیار اجرایی مدیریت داریم تا با ارائه گزارش های مربوطه و هماهنگی های لازم، سازمان را برای رسیدن به اهدافش همراهی کند.
مسئولیت ها:
هماهنگ کردن فعالیت های اعضای تیم و پیگیری روند پیشرفت فعالیت ها و ارائه گزارش عملکردی نفرات تیم
برگزاری جلسات هماهنگی درون تیمی و همچنین جلسات با تیم های همکار جهت ثبت و بهنگام سازی اطلاعات و گزارشات
تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات دریافتی و ارائه گزارشات ادواری از روند پیشرفت فعالیت ها به مدیر مربوطه
ساماندهی، ثبت، نگهداری و پردازش اطلاعات تخصصی مورد نیاز تیم با بهره گیری از ابزار های نرم افزاری موجود
برقراری ارتباط مستمر با مدیران و واحد های مرتبط با تیم اصلی جهت جمع آوری و ثبت گزارش های مربوطه
ارائه گزارشات هفتگی، ماهانه و فصلی از وضعیت پیشرفت فعالیت ها به مدیر مربوطه
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
الزامات:
مسلط به مهارت های گزارش نویسی و گزارش دهی
توانایی حل مسئله و پیگیری امور محوله
آشنایی با امور تنخواه و تنخواه گردانی
مزایا شغلی:
بیمه، بیمه تکمیلی
صبحانه، ناهار، میان وعده
وام
کمک هزینه آموزشی
فضای بازی و استراحت
معرفی شرکت
کارگزاری آگاه، ارائهدهنده خدمات کارگزاری بورس اوراق بهادار، کالا و انرژی تو سال ۱۳۸۴ توسط آقای بهروز ابراهیمی بنیان گذاشته شده و با همراهی افراد جوان، توانمند و باانگیزه به جایگاه خوبی در بین کارگزاریهای ایران دست پیدا کرده.
آگاه سرزمینی برای قصهپردازیست. قصه جستجو، تلاش، امید، اعتماد و تعالی. قصه آدمهایی که دریادل و دوراندیش و متواضعاند، رویا میسازند و برای رسیدن به آن برنامهریزی میکنند، هر لحظه را فرصتی نیکو میشمارند و میدانند که «سختترین طوفان مهمان دریاست نه صاحبخانه آن.» اگر علاقهمند به نقشآفرینی در این قصههای ماجراجویانهاید، ما صمیمانه مشتاق شنیدن دانستهها، تجربهها و آرزوهایتان هستیم.