کارشناس فنی پذیرش می بایست با مشتریانی که به صورت حضوری مراجعه می کنند ارتباط گیرد و خدماتی را در خصوص مشکلات کالاهای دیجیتال به آن ها رائه دهد.
شرح شغل:
- پذیرش دستگاه با زمان بندی مناسب
- شناسایی درخواست های مشتریان و ارائه راه حل های متناسب با آن ها
- تست اولیه فنی کالا های دیجیتال در حضور مشتری
شرایط احراز:
- مهارت ارتباطی موثر
- توجه به جزئیات
- توانایی مدیریت کردن چند کار با هم و پاسخگویی هم زمان به چند مشتری
- مهارت کار با نرم افزارهای مایکروسافت آفیس
محدوده فعالیت : غرب تهران
معرفی شرکت
ما در دیجیکالا به عنوان شرکتی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت میکنه، به دنبال تحقق رویای «لبخندی برای همه ایران» هستیم. در همین راستا، با بهرهگیری از فناوریهای روز دنیا و توسعه مداوم سرویسهای مبتنی بر تکنولوژی، ارزشهای خودمون رو در مشتریمحوری، اشتیاق برای تعالی، کارگروهی و نتیجهگرایی دنبال میکنیم.
در گروه دیجیکالا امکانی فراهم شده تا ما با افراد با تخصصهای متنوع در یک مجموعه فعالیت کنیم. علاوه بر این، با توجه به سرعت رشد بالا در دیجیکالا، امکان رشد و توسعه رو در مواجهه با چالشها و استفاده از برنامههای توسعه و آموزش متنوع داریم.