1. تفکیک دقیق اسناد و کنترل ضمائم آن و ثبت صحیح در سرفصل مناسب ( به صورت مستقل و بدون نیاز به سرپرستی)
2. صدور و نگهداری کلیه اسناد جاری حسابداری بازرگانی و تولیدی (هزینه، بانک، سفارشات، حقوق و دستمزد، فروش، انبار، بهای تمام شده، بستن حساب، واردات و ...)
3. محاسبه و تهیه لیست حقوق و دستمزد ماهانه و تنظیم لیست بیمه و مالیات حقوق ماهانه .
4. تهیه و ارسال گزارشات و اظهارنامه های خرید و فروش فصلی و ارزش افزوده .
5. تهیه و آماده سازی پیش نویس اظهارنامه عملکرد سالیانه مالیاتی .
شرایط احراز شغل
1. داشتن کارشناسی مالی یا حسابداری
2. داشتن 5 سال سابقه کار مرتبط
3. تسلط بر قوانین و مقررات مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی
4. داشتن سرعت عمل، توانایی برنامه ریزی، دقت و نظم بسیار بالا در تنظیم گزارشات و خروجی های واحد مالی
5. آشنایی با سیستمهای مالی بازرگانی خارجی، سیستمهای مالی ارزی و شرکتهای تولیدی
6. آشنایی با کلیه اسناد حسابداری
7. تسلط برMS Office
8. داشتن تجربه حسابرسی مزیت محسوب می گردد .
مزایا
- امنیت شغلی بالا در محیطی دوستانه و سالم
- پرداخت به موقع حقوق و مزایا طی 100 سال گذشته
- بیمه از ماه اول استخدام
- امکانات ورزشی
- بسته ها و هدایای مناسبتی
-کمک هزینه ناهاری
-امکان بیمه تکمیلی برای پرسنل
ساعت کاری شرکت از ساعت 8:30 الی 17:30 (به صورت تمام وقت) روزهای شنبه تا چهارشنبه می باشد.
معرفی شرکت
فعالیت شرکت صبادوچرخ به عنوان قديمي ترين شركت در صنف دوچرخه، با سابقه اي ۱۰۲ ساله، هميشه به صورت تخصصی و متمرکزدر زمینه واردات دوچرخه، قطعات ولوازم بوده و امروزه نماینده انحصاری برندهای معتبر بین المللی از قبیل Shimano, Scott, Gitane, Raleigh میباشد.
مهارتهای مورد نیاز
مالی و حسابداریحسابداریMicrosoft Office امور مالیاتیحسابداری مالی و مالیاتی