همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

دیجی‌‌کالا | Digikala

تاسیس در ۱۳۸۴ کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت بیش از ۱۰۰۰ نفر digikala.com

استخدام کارشناس پذیرش(کالاهای دیجیتال-واحد گارانتی)

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

مسئول پذیرش کالاهای دیجیتال در واحد گارانتی دیجی کالا کسی است که به صورت حضوری با مشتریان ارتباط می گیرد و خدماتی را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

مسئولیت ها:

- پذیرش دستگاه با زمان بندی مناسب

- تست اولیه در حضور مشتری

- شناسایی درخواست های مشتریان و ارائه راه حل های متناسب با آن ها

- حضور مستمر در دوره های آموزشی درون سازمانی به منظور بهبود عملکرد

- پیروی از دستورالعمل های گارانتی و اعلام موارد خارج از گارانتی به مشتری در هنگام پذیرش کالا

شرایط احراز :

- مهارت ارتباطی موثر

- با انگیزه و هدفمند و خود انگیخته

- توجه به جزئیات

- روحیه ارائه خدمت

- توانایی مدیریت کردن چند کار با هم و پاسخگویی هم زمان به چند مشتری

- مهارت کار با نرم افزارهای مایکروسافت آفیس


محدوده فعالیت : مرکز تهران

معرفی شرکت

ما در دیجی‌کالا به عنوان شرکتی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنه، به دنبال تحقق رویای «لبخندی برای همه ایران» هستیم. در همین راستا، با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و توسعه مداوم سرویس‌های مبتنی بر تکنولوژی، ارزش‌های‌ خودمون رو در مشتری‌محوری، اشتیاق برای تعالی، کارگروهی و نتیجه‌گرایی دنبال می‌کنیم.
در گروه دیجی‌کالا امکانی فراهم شده تا ما با افراد با تخصص‌های متنوع در یک مجموعه فعالیت کنیم. علاوه بر این، با توجه به سرعت رشد بالا در دیجی‌کالا، امکان رشد و توسعه رو در مواجهه با چالش‌ها و استفاده از برنامه‌های توسعه و آموزش متنوع داریم.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور پذیرش امورمشتریان برقراری ارتباط موثر
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml