کارشناس پشتیبانی در واحد دیجی پی ،پاسخ گوی مشتریان گروه دیجی کالا به صورت تلفنی است.کارشناس پشتیبانی مسئول رسیدگی به شکایات مشتریان و جبران خدمات به کاربران دیجی پی است.
شرح شغل :
رسیدگی به شکایات مشتریان و جبران خدمات با رعایت شاخص های تعریف شده
پیگیری پرونده ها برای رفع مشکلات مشتریان
شناسایی درخواست های مشتریان و ارائه راه حل به آن ها
برقراری ارتباط با مشتری و انجام موارد و بررسی فنی مشکلات پرداخت مشتریان
ارائه گزارش های مختلف
شرایط احراز :
مهارت حل مسئله و مدیریت تعارض
مهارت ارتباط موثر
روحیه چالش پذیر
شنود موثر
دقت به جزئیات
محدوده فعالیت : مرکز تهران
معرفی شرکت
ما در دیجیکالا به عنوان شرکتی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت میکنه، به دنبال تحقق رویای «لبخندی برای همه ایران» هستیم. در همین راستا، با بهرهگیری از فناوریهای روز دنیا و توسعه مداوم سرویسهای مبتنی بر تکنولوژی، ارزشهای خودمون رو در مشتریمحوری، اشتیاق برای تعالی، کارگروهی و نتیجهگرایی دنبال میکنیم.
در گروه دیجیکالا امکانی فراهم شده تا ما با افراد با تخصصهای متنوع در یک مجموعه فعالیت کنیم. علاوه بر این، با توجه به سرعت رشد بالا در دیجیکالا، امکان رشد و توسعه رو در مواجهه با چالشها و استفاده از برنامههای توسعه و آموزش متنوع داریم.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانMicrosoft Office ارتباط با مشتریپاسخگویی به تلفن