همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

دیجی‌‌کالا | Digikala

تاسیس در ۱۳۸۴ کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت بیش از ۱۰۰۰ نفر digikala.com

استخدام (Customer Experience Senior Specialist (Digikala Jet

  • دسته‌بندی شغلی

    فروش و بازاریابی
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    مهم نیست
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

In Digikala Jet we are striving to provide a truly distinctive and spectacular experience to our customers. To achieve this aim, we need a passionate learner who is willing to make customers' lives brighter. The mission of our company is to identify, analyze and resolve customer pain-points that directly impact customer loyalty and satisfaction. Send us your resume if you find the day-to-day goals of our company interesting.

Roles and Responsibilities

  • To evaluate customer journey in different stages/touchpoints 
  • to identify gaps in customer experience via using customer survey and behavior data. 
  • To liaise with internal teams such as marketing, performance, product, IT and etc. 
  • to ensure that gaps in the customer experience- irrespective of where they occur in the journey are known and tackled properly. 
  • To design, execute and analyze customer insight surveys in order to come up with customers’ behavior drivers, their expectation and so on 
  • to represent a deep understanding of customers to higher level management. 
  • To research and discover best practices/benchmarks in customer experience, especially the ones related to Q-commerce to have them embedded in our product development plans. 
  • To conduct experience test sessions on a regular basis to ensure about our products’ healthy function and consequently report the pitfalls of the product and processes.
  •  To evaluate brand/communication plans impact on customers perception of our brand from CX point of view. 
  • To continually review and evolve the collection of customer-related processes in the business and using those to track, oversee and organize every interaction in which customers are involved throughout the whole customer lifecycle. 
  • To collect, analyze and visualize customers’ data in order to come up with pain-points, bottlenecks and pitfalls of their experience to have them used in improvement plans. 
  • To communicate CX requirements with different stakeholders and ensure that those concerns are being considered.·     To conduct customer journey quality management audits and come up with quality improvement plans relying on customer data, surveys and expectations. 

معرفی شرکت

ما در دیجی‌کالا به عنوان شرکتی که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنه، به دنبال تحقق رویای «لبخندی برای همه ایران» هستیم. در همین راستا، با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و توسعه مداوم سرویس‌های مبتنی بر تکنولوژی، ارزش‌های‌ خودمون رو در مشتری‌محوری، اشتیاق برای تعالی، کارگروهی و نتیجه‌گرایی دنبال می‌کنیم.
در گروه دیجی‌کالا امکانی فراهم شده تا ما با افراد با تخصص‌های متنوع در یک مجموعه فعالیت کنیم. علاوه بر این، با توجه به سرعت رشد بالا در دیجی‌کالا، امکان رشد و توسعه رو در مواجهه با چالش‌ها و استفاده از برنامه‌های توسعه و آموزش متنوع داریم.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    فروش و بازاریابی اصول و فنون مذاکره Product Development
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    معافیت دائم پایان خدمت
  • حداقل مدرک تحصیلی

    مهم نیست

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml