کلیه امور مرتبط با پرسنل از مرحله جذب تا مرحله تسویه ( ایجاد و تکمیل پرونده های پرسنلی، تنظیم قرارداد و حکم در نرم افزار راهکاران)
تهیه گزارشات پرسنلی از راهکاران
تنظیم و بارگزاری کلیه اطلاعات در سیستم راهکاران
امور بایگانی مکاتبات و مدارک پرسنلی .
تهیه گزارشات کارکرد ماهیانه از سیستم ورود و خروج جهت ارائه به واحد مالی
تهیه و تکمیل فرم های تسویه حساب کارکنانی که با شرکت قطع همکاری نموده اند و پیگیری تکمیل آنها تا زمان ارائه به امور مالی.
تهیه قراردادها ی کار جهت کارکنان و پیگیری تکمیل آنها در زمان مقرر
دقت و مراقبت مستمر در نگهداری اسناد و مدارک و مکاتبات پرسنلی با رعایت اصل محرمانه بودن کلیه اطلاعات پرسنلی
کلیه امور مربوط به بیمه های همکاران
شرایط احراز:
سابقه کاری مرتبط: حداقل چهار سال
تسلط به نرم افزارهای حضور و غیاب
تسلط به نرم افزار راهکاران سیستم
مسلط به اکسل در حد پیشرفته
آشنا به قوانین کار و تامین اجتماعی
مدرک تحصیلی : حداقل لیسانس ترجیحا مهندسی صنایع و یا مدیریت
محل کار: تهران خ پاسداران
معرفی شرکت
آرمان مبنا ارائهی خدمات و تولید محصولات تخصصی در حوزهی تهویه مطبوع، سیستمهای گرمایشی و سرمایشی و صنعت تأسیسات و ساختمان است. مبنا در بیش از دو دهه از فعالیت خود، همواره تلاش کرده است تا از طریق سرمایهگذاری در بخش تحقیق و توسعهی سازمان، با کیفیتترین محصولات را مطابق با آخرین استانداردهای بینالمللی تولید و در بازار عرضه کند. بیست سال فعالیت در صنعت تأسیسات و تهویه ما را قادر ساخته تا با ارائهی سبد کاملی از محصولات با کیفیت تولیدی و وارداتی، راهکار کامل تأسیسات را برای انواع ساختمان عرضه کنیم. از جمله محصولات شرکت مبنا میتوان به بویلرهای چگالشی کم مصرف، چیلرهای تراکمی هواخنک و آبخنک، انواع مدلهای فنکویل، هواساز، داکت اسپلیت، پکیجهای دیواری کممصرف، شیرآلات کنترلی، سیستمهای هوشمندسازی و اتوماسیون ساختمان اشاره کرد.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریامور کارگزینیجذب و استخدامMicrosoft Excel