Interaction with the team to optimize the user experience
Evaluation and revision of User Journey
User-friendly interface design
Collaborate with product team for prototype development
Cooperation for the implementation of UX, UI solutions of the product design team
Present and defend designs and key milestone deliverables to peers and executive level stakeholders
Conducting required research (such as usability testing, interviews, etc.) to evaluate the user interface and improve it
Eligibility conditions
Mastering the principles of UI UX design
Complete mastery of Figma
Mastering the usability test
User Journey optimization experience
Communication and analytical skills in business
Have at least 2 years of work experience in a similar position
معرفی شرکت
بامَن، نسل جدید باشگاه مشتریان، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است؛ این باشگاه که بستری مناسب برای داشتن زندگی بهصرفه و جذاب را برای اعضای خود فراهم آورده است، به دو روش «تخفیف در لحظه» و «دریافت امتیازی ارزشمند بهنام مَنِکس» هزینههای سبد خرید کاربران را مدیریت میکند؛ بامَن علاوه بر کاهش چشمگیر هزینهها، لذت خرید را نیز به اعضای خود هدیه میدهد. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه حضوری و آنلاین و همچنین 4٫5۰۰٫۰۰۰ ایرانی عضو باشگاه بامَن هستند.