ارتباطات با مشتریان(حوزه کسب کار آنلاین و سازمان ها)درزمینهی مسائل و موضوعات فیمابین.
ایجاد یک رابطهی پایدار و اثربخش با مشتریان.
اطمینان دادن به مشتریان برای دریافت مشاوره و راهحلهای بهموقع و کاربردی.
تنظیم گزارشهای دقیق و متنوع در مورد وضعیت مشتریان در طی فرآیند همکاری.
تشخیص نیازها، مشکلات و دغدغههای مشتریان و طرح کردن آن مشکلات در واحد مربوطه.
توانایی در برنامهریزی و پیگیری کارها و پیشبرد همزمان چند فعالیت .
شرایط احراز
مسلط به نرم افزار Office
روابط عمومی بالا
مهارت کار گروهی بالا
برنامه ریز
منظم و دقیق
نتیجه گرا
خلاق
معرفی شرکت
بامَن، نسل جدید باشگاه مشتریان، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است؛ این باشگاه که بستری مناسب برای داشتن زندگی بهصرفه و جذاب را برای اعضای خود فراهم آورده است، به دو روش «تخفیف در لحظه» و «دریافت امتیازی ارزشمند بهنام مَنِکس» هزینههای سبد خرید کاربران را مدیریت میکند؛ بامَن علاوه بر کاهش چشمگیر هزینهها، لذت خرید را نیز به اعضای خود هدیه میدهد. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه حضوری و آنلاین و همچنین 4٫5۰۰٫۰۰۰ ایرانی عضو باشگاه بامَن هستند.
مهارتهای مورد نیاز
Account Managementارتباط با مشتریان و پشتیبانیMicrosoft Office