همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

استخدام کارشناس ارتباط با مشتری (CRM)

  • دسته‌بندی شغلی

    پشتیبانی و امور مشتریان
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    از ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرح موقعیت شغلی

واحد استارت آپ استودیو شرکت مهاجرتی ادیسه به منظور تکمیل کادر تخصصی خود از افراد واجد شرایط و با سابقه در حوزه ارتباط با مشتری (CRM) دعوت به همکاری می‌نماید:



شرح وظایف:


  • ارائه اطلاعات مناسب به مشتریان در مورد محصولات و خدمات.
  • پاسخ به ابهامات و سوالات مشتریان.
  • رسیدگی به انتقادات و شکایات مشتریان.
  • ارائه بینشی ارزشمند از رفتار و ترجیحات مشتریان در مراحل مختلف رابطه آنها با شرکت.
  • مستندسازی ارتباطات و ارائه گزارشات منظم به مدیران مربوطه.
  • پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان خارج از ساعت اداری.
 


مهارت‌های مورد نیاز:


  • آشنایی با اصول مذاکره تلفنی و نحوه ارتباط موثر با مشتریان.
  • سابقه کار با نرم‌افزارهای CRM و تسلط بر نرم‌افزارهای آفیس.
  • همکاری خوب با دیگران و داشتن روحیه کار تیمی. 
  • دقت بالا در انجام امور و پیگیر.
  • دارای فن بیان قوی و روابط عمومی بالا.
  • خوش فکر، با تجربه ،صبور و پر انرژی.
  • *داشتن مهارت در زبان انگلیسی یک مزیت محسوب می‌شود.

معرفی شرکت

گروه ادیسه ”West Coast Odyssey Enterprise Inc" با بهره‌مندی از مشاوران مجرب در توسعه کسب‌وکار و استارتاپ در سال 2004 با افتتاح دفتر ونکوور، به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه مشاوره امور توسعه تجارت در کشورهای کانادا و انگلستان آغاز نمود.
این گروه با توسعه کسب‌وکار خود در زمینه نوآوری و شتابدهی استارتاپ‌ها، موفق به گسترش ایده‌های نوآورانه‌ای نیز شده است.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    CRM ارتباط با مشتریان و پشتیبانی ارتباط با مشتری پاسخگویی به مشتریان
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml