در مکتب شریف صادقانه کنار هم رشد میکنیم و حال خوب همکارانمان برایمان اهمیت دارد. در حال حاضر به دنبال همکاری در حوزه ارتباط با مشتری با شرایط ذیل هستیم:
شرح شغلی:
دریافت و برقراری تماس های تلفنی موثر از مشتریان به منظور رفع و ابهامات آنها
به اشتراک گذاری اطلاعات خدمات به مخاطبان
پاسخ به سوالات، نیازمندیها و درخواستهای مخاطبان
مستندسازی از تعاملات با مخاطبان
ارائه گزارش روزانه
ارزیابی رضایت و وفاداری مخاطبان
مهارتهای مورد نیاز:
فن بیان قوی و روابط عمومی بالا
آشنایی به شبکههای اجتماعی
آشنا با نرمافزارهای اداری
دارای روحیه تعامل و کار گروهی
منظم، دغدغهمند، مسئولیتپذیر و علاقهمند به پیشرفت
مزایای شغلی
ساعت کاری منعطف و امکان دورکاری تا ۵۰ درصد بعد از ۳ ماه
مشارکت در یک تیم خلاق در فضایی صمیمی
آموزش مستمر درون سازمانی با هدف توسعه فردی
محیط کاری استارتاپی، جوان و پویا
لازم به ذکر است که پرداخت کامل و منظم حقوق و مزایای قانونی شما از پایهایترین وظایف و تعهدات ما بوده و جزئی از مزایای شغلی شما نخواهد بود! همچنین که سابقه و تجربیات کاری شما برای مکتب شریف ارزشمند بوده و از آنها بهرهمند خواهد شد، اما سعی می کنیم تا با نگاه به آینده، مسیر شغلی و رشد مناسبی را برایتان فراهم کنیم.
دفتر شرکت جنب دانشگاه صنعتی شریف واقع در غرب تهران است.
معرفی شرکت
مکتب شریف یک بوتکمپ آموزشی-استخدامی است که طی مراحل استعدادسنجی، توانمندسازی و استخدام، امکان اشتغال را برای افراد مستعد در حوزههای فناوری اطلاعات فراهم میکند.
بنیانگذاران مکتب شریف تعدادی از فارغالتحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در حوزههای فنی و مدیریت هستند که پس از نزدیک به ده سال تجربهاندوزی در حوزههای مختلف انفورماتیک، با مشارکت هم اقدام به راهاندازی این کسب و کار نمودهاند. در حال حاضر حدود 100 نفر پرسنل در مکتب فعالیت میکنند.
دانش و فناوری ابزارهای اصلی ما برای پیشبرد اهدافمان هستند و در کنار هم برای به روز نگهداشتن تیممان تلاش میکنیم. در عین حال، شفافیت و اعتماد، ارزشهای کلیدی مکتب هستند که علاوه بر فرهنگ تیم، در فرآیندهای سازمان نیز نمود پیدا کرده است. در مکتب رشد همکارانمان از اهمیت ویژهای برخوردار است.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریامورمشتریانCRM