1- تعیین اهداف و استراتژیهای شبکههای اجتماعی و تدوین برنامه عملیاتی مرتبط
2- مدیریت شبکههای اجتماعی (پاسخگویی به مخاطبان، ارزیابی مستمر رقبا، افزایش نرخ درگیری مخاطبان و...)
3- اجرای برنامههای مناسبتی شبکههای اجتماعی و مشارکت در پیشبرد کمپینهای بازاریابی
4- ارتباط مستمر با اینفلوئنسرها و توسعه یک شبکه ارتباطی قوی
5- تحلیل و گزارشدهی مستمر پیرامون عملکرد هر یک از شبکههای اجتماعی
شرایط احراز شغل
1- شناخت بازاریابی و دانش مرتبط با آن
2- تسلط بر مفاهیم بازاریابی دیجیتال و استراتژیهای آن
3- تسلط بر بازاریابی شبکههای اجتماعی مختلف (اینستاگرام، توئیتر، لینکدین، یوتیوب و...)
4- تسلط بر تیپشناسی و رفتارشناسی کاربران در هر یک از شبکههای اجتماعی
5- تسلط بر ابزارهای مدیریت شبکههای اجتماعی
مهارتهای نرم
1- توانایی در انجام کار تیمی
2- خودکنترل، دقیق و منظم
3- علاقهمند به رشد، یادگیری و پیشرفت
4- نتیجهگرا
معرفی شرکت
بهروزرسان، شرکتی دانش بنیان است که توسط تیمی بزرگ از متخصصین، افراد حرفهای و آموزش دیده از سال 1397 فعالیت خود را در حوزه تامین و توزیع محصولات غذایی آغاز کرده و تا امروز، در راستای آسانتر کردن خرید مواد غذایی از طریق بسترهای آنلاین به مسیر خود ادامه داده است. بازار آنلاین بهروزرسان، به تولیدکنندگان کالاهای ایرانی این فرصت را میدهد تا در فضایی آنلاین و بدون صرف هزینههای سنگین، بتوانند در سریعترین زمان ممکن محصولات خود را به بازار معرفی کرده و به فروش برسانند. از طرفی دیگر، حذف واسطههای بین تولیدکننده و مصرفکننده، باعث شده تا همهی محصولات موجود در این بازار، با قیمت بسیار مناسب به دست مصرفکنندهی نهایی برسند.