شرکت دانش بنیان توسعه راه نشر الکترونیک (سایت و اپلیکیشن کتابراه) به عنوان فروشگاه قانونی کتابهای الکترونیکی و صوتی در تهران از علاقهمندان به صورت تمام وقت و حضوری جهت کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان (CRM) سایت و اپلیکیشن کتابراه دعوت به همکاری میکند.
شرح وظایف: - پاسخگویی به پیامهای کاربران به صورت مکتوب - پاسخدهی به تماسهای کاربران و ناشران - پیگیری امور ناشران و مولفان (قراردادها، مکاتبات و ...)
تواناییها: - دارای روحیه کار تیمی - آشنا به فنون مذاکره و فن بیان - آشنایی با اینترنت، کامپیوتر و نرم افزارهای تلفنهای هوشمند - آشنا به اصول نگارشی و سرعت تایپ سریع - متعهد، منضبط و مسئولیت پذیر - قادر به انجام چندین کار به صورت همزمان - علاقهمند به یادگیری امور محوله - خلاق و ایدهپرداز جهت بهبود فرآیند - دارای تمرکز و سرعت بالا
اولویتها: - سوابق کاری مرتبط با حوزه کتاب و نشر - علاقمندی به کتاب و کتابخوانی
شرایط کاری: - تمام وقت و حضوری - ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ - حداکثر سن ۳۰ سال - حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی
مزایا: - بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی - پاداش و وام قرض الحسنه - موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به مترو، اتوبوس و... - همکاری با افرادی متخصص و کارآمد در حوزه کاری مربوطه
نشانی: تهران، میدان انقلاب
معرفی شرکت
کتابراه؛ جایی که صنعت نشر به تلاشی خالصانه برای اعتلای فرهنگی جامعه فارسیزبان پیوند خورده است.
در دنیای پرزرق و برق کتابها و بازار نشر، حدود یک دهه است که کتابهای صوتی و کتابهای الکترونیکی جایگاه خود را در میان اهالی مطالعه یافتهاند. داستان کتابراه از جایی آغاز شد که جای خالی مرجعی معتبر برای انتشار کتاب الکترونیک در ایران و توزیع آن به صورت رسمی و قانونی پدیدار گشت. شرکتی که فعالیت رسمی خود را با عنوان «موسسه توسعه راه نشر الکترونیک» آغاز نموده است، از همان ابتدا سعی بر خلق بستری مناسب برای خرید کتاب به صورت الکترونیک و صوتی نموده و علاوه بر ایجاد فضایی امن و دلنشین، مخاطبان کتاب را با مشاهیر و بزرگان دنیای علم و ادبیات آشنا کرده است.
«کتابراه» اکنون پس از سالها تجربه موفق در زمینه نشر کتاب الکترونیک و صوتی، به عنوان مرجعی معتبر در ذهن و ضمیر کتابخوانان و اهالی قلم نقش بسته است. فراهم کردن امکان دسترسی سریع به گسترهای وسیع از کتابها در حوزههای گوناگون برای همگان یکی از شاخصترین دستاوردهای کتابراه در این سالهاست. همکاری با ناشرین برجسته در سراسر کشور، ارائه کتابها با کیفیت قابل قبول و توسعه اپلیکیشن برای سیستمعاملهای پرکاردبرد در ایران را میتوان از دیگر محسنات این مجموعه دانست.
مهارتهای مورد نیاز
CRMارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریان