ما در بهترینو با بیش از 5 میلیون کاربر ماهانه به دنبال این هستیم که خدمات خودمون رو با کیفیت بالاتری، به تعداد بیشتری از کاربرها ارائه بدیم. در همین راستا به دنبال یک کارشناس فروش تلفنی شاداب و پرانرژی هستیم که خود را مشاور و همراه صاحب کسبوکار بداند و بتواند با شناختی که از قابلیتهای بهترینو پیدا میکند بهترین و منصفانهترین پیشنهادها را برای رفع نیاز مشتریان ارائه دهد.
شرح وظایف:
تماس با مشتریان بالقوه برای شناخت نیازمندیهای آنها
تعامل مناسب با مشتریان و پیگیری فرایند فروش
مذاکره با مشتریان و پیگیری مستمر
مستندسازی و ارائه گزارش های مدون
کمک به فروش بهینه محصولات و خدمات شرکت
توانمندیهای لازم:
مسئولیتپذیری بالا
آشنایی با نرمافزارهای Office
سابقه حداقل 1 سال در زمینه فروش یا پشتیبانی تلفنی
آشنایی با صنعت فروش آنلاین و کسبوکارهای محلی
تجربه کار با سیستمهای ارتباط با مشتری (CRM)
روابط عمومی خوب و آشنایی به فنون مذاکره
برخورداری از روحیه همکاری تیمی و دقت در کار
داشتن انگیزه برای یادگیری و پیشرفت شخصی
پیشبرد فروش در راستای برنامهریزی
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:30 - 18:00 این موقعیت شغلی به صورت تماموقت و حضوری است
معرفی شرکت
گروه ایدهکاوان یه سازمان دانشبنیانه که آفریننده و مالک محصولهای مختلفیه: بهترینو، ویترین، دوباره، درآمد، قیمت.
تمام این محصولها، و محصولهای تازهای که در راه هستن، دور یه ماموریت واحد شکل گرفتهان: توانمندسازی کسبوکارهای کوچیک و متوسط با انحصارزدایی از قدرت فناورانه و کمک کردن به این کسبوکارها برای این که دیده بشن و بتونن خدمات بهتری به مردم ارائه کنن.کسبوکارهای کوچیک و متوسط برای تجربه کردن فعالیت در فضای دیجیتال چالشهای زیادی دارن؛ ما با راهکارهایی که در اختیارشون میذاریم این چالشها رو از سر راه برمیداریم و به رشدشون کمک میکنیم.خود ما هم یکی از سریعترین رشدها رو، اونهم به شکل ارگانیک و محصولمحور، در اکوسیستم استارتآپی ایران تجربه کردهایم که نتیجهی مستقیم عملکرد تیم مستعد و پرتلاشمون بوده.خوشحالیم که تونستیم فضایی بسازیم که آدمهای توانمند و اثرگذار کار کردن در ایدهکاوان رو انتخاب کنن و در کنار هم ارزش خلق کنیم.