این آگهی منقضی
شده است
به روزرسان به عنوان مجموعه ای پیشرو دانش بنیان قسمتی از یک هلدینگ موفق و 20 ساله است.
این مجموعه جهت توسعه واحد بازاریابی خود، از افرادی پرتلاش و مسئولیت پذیر دعوت به همکاری نموده که این افراد می توانند در کنار کار تخصصی و حرفه ای خود، در محیطی پویا و سرشار از یادگیری به رشد و پیشرفت فردی و سازمانی خود نیز، بپردازند.
مسئولیت و شرح وظایف:
- مسلط بر فرایندها و تاکتیک های بازاریابی
- مطالعات بازار، بخش بندی بازار، هدفگذاری ، تحلیل دیتا
- طراحی سناریو و اجرای کمپین های تبلیغاتی (آفلاین و آنلاین)
- تدوین برنامه بازاریابی (Marketing plan) در راستای نیل به اهداف معین شده
- نظارت بر بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا
- شناسایی بازارهای هدف و بهترین راه های دستیابی به آنها
- مسلط به طراحی KPI های بازاریابی و فروش و همچنین پایش عملکرد و ارائه گزارشات لازم به مدیریت
- تدوین بودجه بازاریابی و فروش و کنترل آن در بازه های زمانی مختلف
- دارای تجربه کافی و سابقه کار در کسب و کارهای اینترنتی یا استارت آپی
- مسلط به فضای برندینگ آفلاین وآنلاین
- تدوین و اجرای بازاریابی
- تولید سرنخ کافی برای تیم های فروش
- ارائه پیشنهاد و مدیریت تحقیقات بازار به منظور اتخاذ استراتژی های صحیح برای هر سگمنت از مشتریان و همچنین شناسایی فرصتها و تهدید های بازار
مهارتهای رفتاری:
· با انگیزه , خلاق و دارای روحیه کارهای استارت آپی
· قدرت توجه به جزئیات
· مهارت سخنوری
· مهارت متقاعد سازی
· مهارت در برنامه ریزی
· توانایی رهبری یک تیم
· قدرت حل مسئله و تصمیم گیری صحیح
· توانمند در مدیریت تیم و انجام کارگروهی
· وقت شناس، منظم و متعهد به برنامه زمان بندی
· توانایی بالا در حل مسئله و ارائه راهکار های بهینه
· توانایی تحقق Deadlineها
· توانمند در تحلیل فرصت ها و ریسک ها به منظور تصمیم گیری بهینه برای حل مسائل
· روابط عمومی بالا و تسلط به اصول و فنون مذاکره (تلفنی و حضوری) و مدیریت جلسات
شرایط احراز شغل :
_ حداقل مدرک کارشناسی ارشد رشته های مدیریت بازاریابی MBA
_ حداقل پنج سال سابقه مدیریت بازاریابی
_ توانایی حل مساله
_ آشنایی با بازاریابی دیجیتال
_ توانایی تفکر خلاقانه
بهروزرسان، شرکتی دانش بنیان است که توسط تیمی بزرگ از متخصصین، افراد حرفهای و آموزش دیده از سال 1397 فعالیت خود را در حوزه تامین و توزیع محصولات غذایی آغاز کرده و تا امروز، در راستای آسانتر کردن خرید مواد غذایی از طریق بسترهای آنلاین به مسیر خود ادامه داده است. بازار آنلاین بهروزرسان، به تولیدکنندگان کالاهای ایرانی این فرصت را میدهد تا در فضایی آنلاین و بدون صرف هزینههای سنگین، بتوانند در سریعترین زمان ممکن محصولات خود را به بازار معرفی کرده و به فروش برسانند. از طرفی دیگر، حذف واسطههای بین تولیدکننده و مصرفکننده، باعث شده تا همهی محصولات موجود در این بازار، با قیمت بسیار مناسب به دست مصرفکنندهی نهایی برسند.