رادین، یکی از اعضای گروه حصینه که در زمینهی سامانههای بانکی و پرداخت، سرویسهای امنیت فناوری اطلاعات، سامانههای اپراتوری مخابرات و نرمافزارها و سختافزارهای سفارشی حوزهی امنیت فعالیت داره.
ما در رادین برای موقعیت کارشناس ارتباط با مشتریان به دنبال فردی توانمند در مذاکره، دقیق و پیگیر، مشتاق برای یادگیری و کار تیمی هستیم که مسئولیتهای زیر رو بر عهده بگیره:
- حلقهی پیوند تیم داخلی کسبوکار با دنیای بیرون و درنهایت با مشتریهاست؛ - بهواسطهی قدرت تفکر خلاقش، پس از بررسی عوامل رضایت یا نارضایتی مشتریها، به ارائهی راهحلهای کاربردی میپردازه؛ - مستندسازیهای مربوط به کار رو انجام میده.
حداقلهایی که ما مد نظرمونه:
- آشنایی کامل با فضای کسبوکار حوزه آیتی؛ - توانمند در برقراری ارتباط؛ - آشنایی با دانش مدیریت پروژه؛ - تجربه کار با یکی از نرم افزارهای مدیریت تسک.
اگر به همکاری با ما علاقهمند هستی، لطفا رزومهت رو برای ما ارسال کن.
معرفی شرکت
حصین در سال ۱۳۸۳ تأسیس شد و امروز بعنوان یک هلدینگ بیش از ۸۰۰ نفر همکار فعال در ۱۲ شرکت زیرمجموعه دارد:
مایکت (فروشگاه بازی و نرمافزار اندرویدی)، طاقچه (کتابفروشی و کتابخانهٔ الکترونیکی و صوتی)، مگنت (شبکهٔ هوشمند تبلیغات)، ترابرنت (سامانهٔ هوشمند حملونقل کالا)، مانی (سکوی یکپارچهٔ خدمات مالی)، گوشیشاپ (فروشگاه آنلاین دستگاههای دیجیتال)، فخیم (واردات و خدمات پس از فروش گوشیهای هوشمند)، آلین (خدمات مرتبط با پایانههای فروش)، حصینگستر (تولیدکنندهٔ کارتهای هوشمند و دستگاه پوز)، رادین (ارائهدهندهٔ راهکارهای نرمافزاری و سختافزاری به سازمانها در ارتباط با امنیت فناوری اطلاعات، بانک و پرداخت، اپراتورهای مخابراتی، هوش مصنوعی، بلاکچین)، ویرا سرویس (خدمات پس از فروش تلفن همراه) و فناوران اکسون (پخش و فروش B2B موبایل).
به لطف حضور همکاران متعهد و پویا، گروه حصین در زوایای مختلف رشد کرده و بر آنیم که این مسیر توسعه پرتلاطم ولی ارزشمند را با قدرت بیشتر ادامه دهیم، از اینرو از پیوستن افراد با انگیزه و متخصص در موقعیتهای شغلی متنوع استقبال میکنیم.
به تیم ما بپیوندید و بخشی از یک مسیر پرارزش باشید که در آن مشارکت شما تاثیر واقعی بر روی زندگی جامعه دارد.
مهارتهای مورد نیاز
Account Managementارتباط با مشتریان و پشتیبانیارتباط با مشتریپاسخگویی به مشتریان