همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

ارزان سفر ایرانیان | tcharter

استخدام کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان سایت (شیفت صبح)

  • دسته‌بندی شغلی

    پشتیبانی و امور مشتریان
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حقوق

    حقوق پایه (وزارت کار)

شرح موقعیت شغلی

آژانس هواپیمایی ارزان سفر ایرانیان (تی چارتر) در تهران نیروی پشتیبان کاربران سایت فروش بلیت هواپیما و خدمات گردشگری جهت شیفت صبح بصورت حضوری، همراه با بیمه و حقوق ثابت و بر حسب توانایی فرد پذیرش شده، استخدام می‌نماید.

ساعت کار:

9 صبح الی 5:30 بعد از ظهر

شرایط عمومی:

*سن، زیر 30 سال
*تایپ سریع
*دارای ارتباط عمومی قوی
*متعهد و علاقمند به کار تیمی
*3سال سابقه کار مرتبط
*سکونت در تهران
*آشنایی با اینترنت
*توانایی ایجاد و حفظ ارتباط قوی و هدفمند میان شرکت و مشتریان





اولویت‌ها:
*آشنایی با سیستم فروش پرواز و خدمات گردشگری
*توانایی فعالیت با سیستم رزرواسیون داخلی و سیستم های چارتری
*تسلط کامل به سیستم های رزرواسیون آنلاین

آدرس:
تهران- خیابان مطهری


معرفی شرکت

آژانس هواپیمایی و خدمات گردشگری ارزان سفر ایرانیان فعالیت خود را با پشتوانه استارتاپ موفق تی‌چارتر، بعنوان اولین جستجوگر بلیت ارزان هواپیما و خدمات گردشگری از سال 1392 آغاز نموده است.
جستجوگر تی‌چارتر با نمایش و فروش بلیت‌های تمامی ایرلاین‌ها و آژانس‌های هواپیمایی، امکان خرید ارزان‌ترین بلیت را فراهم نموده است.
اکنون با تاسیس آژانس ارزان سفر ایرانیان در سال 1400، این مجموعه در تلاش می باشد که همچون گذشته ارائه دهنده ارزان‌ترین بلیت هواپیما و سایر خدمات گردشگری باشد.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    پشتیبانی و امور مشتریان پشتیبانی پاسخگویی به مشتریان
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml