این آگهی منقضی
شده است
شرکت پرشیا شبکه جهت گسترش بخش فروش خود در نظر دارد نسبت به افزایش کارشناسان خود و به کارگیری کارشناسان فروش جوان، کوشا و با پشتکار اقدام نماید.
فهرست زیر بخش عمده ای از وظایف کاری کارشناس پیگیری فروش در پرشیا شبکه می باشد:
- پیگیری تماس های فروش
- تنظیم و پیگیری قرارهای ملاقات جهت ارائه محصولات نرم افزاری و پیگیری قراردادهای فروش
- مراجعه حضوری برای ارائه محصولات نرم افزاری
- تهیه پیش فاکتور، ارسال پيش فاکتور و پیگیری تایید پیش فاکتور
- پیگیری پرداخت های جاری مشتریان
- پاسخگویی به تماس های تلفنی مشتریان
- آماده سازی مکاتبات اداری
- آماده سازی نسخه های دمو برای مشتریان
- پیگیری دریافت مکاتبات پست شده از مشتریان
ساعات کار: شنبه تا چهارشنبه، از ساعت هشت و سی دقیقه تا ساعت هفده و سی دقیقه
شرایط نظام وظیفه: معافیت دائم یا پایان خدمت
محل سکونت: غرب تهران
شرکت اطلاع رسانی مهندسی پزشکی پرشیا شبکه که به اختصار پرشیا شبکه نامیده می شود را گروهی از دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف توسعه فنآوری اطلاعات در زمینه خدمات سلامت، بهداشت و مهندسی پزشکی در بهار سال 1381 راه اندازی کردند. بعدها علاوه بر اطلاع رسانی و توسعه نرم افزارهای تجهیزات پزشکی، نرم افزارها و سیستم های مدیریت اطلاعات دیگری نیز در پرشیا شبکه توسعه داده شد و بازار مشتریان ما از حوزه سلامت به سایر صنایع و مراکز دولتی و خصوصی گسترش پیدا کرد.