شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا اقدام به استخدام کارشناس مرکز تماس می نماید:
صرفا ساکن تهران
آشنایی با نرم افزارهای Microsoft Office
توانمند در برقراری ارتباطات موثر با مشتریان سازمان
مهارت کار تیمی
فن بیان قوی
خلاق
توانمندی فنی جهت یادگیری محصولات سازمان (سخت افزار / نرم افزار)
فارغ التحصیل رشته کامپیوتر (سخت افزار / نرم افزار/ یا رشته های فنی مرتبط)
سابقه کار حداقل 3 سال در محیطهای پاسخگویی مشتریان
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه 7:30 الی 16پنج شنبه 7:30 الی 13 (به صورت شیفت هفتگی)
حقوق مکفی/بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی + پاداش
افرادی که در حوزه بانکی فعالیت داشته اند در اولویت قرار می گیرند .
معرفی شرکت
شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در سال ۱۳۸۶ تاسیس و تا کنون پیشرو در حوزه ارائه سرویس، خدمات و تجهیزات سخت افزاری و ارائه راهکارهای نرم افزاری بوده است.
این شرکت با ارائهی بیش از 17000 تجهیز در شعب مؤسسات مالی - اعتباری، بانکها، بیمارستانها و سازمانها، با دارا بودن شبکه گسترده نمایندگان سرویس و خدمات امور مشتریان، ضمن پشتیبانی از انواع تجهیزات ازجمله کارت پرینتر، سورتر اسکناس، پرینتر تحویلداری و تجهیزات هوشمند پرداخت سهم ارزشمندی از بازار تجهیزات را در اختیار دارد.
شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا در حوزههای بانکی و ماشینهای اداری تاکنون خدمات ارزندهای را ارائه نموده است. این شرکت در راستای ارایه خدمات نوین به مشتریان با تغییر رویکرد در حوزه نرم افزاری، سامانه جامع صدور کارت بانک های آینده، تجارت و کشاورزی را تولید و پشتیبانی می نماید.
نرمافزارهای سامیار و برسام به عنوان سامانه های مانیتورینگ و یکپارچه ساز فرآیندهای کسب وکار بانکی و یارا کارت بعنوان سامانه نوین صدور کارت با قابلیتهای شخصی سازی و اتصال به سوئیچهای بانکی از محصولات جدید این شرکت در حوزه خدمات بانکی هستند.
همچنین سامانه مبتنی بر هوش مصنوعی چابک چک با ویژگی منحصربهفرد OCR فارسی و با قابلیت پردازش تصویر چک و اسناد از سوی این شرکت رونمایی شده است.
یکی از رویکردهای نوآورانه در مسیر تحول خدمات مالی و بانکی، امکان ارائه سرویس در هر مکان و در هر زمان است، میز خدمت آریانو شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا با چنین نگاهی و با تکیه بر رویکرد ارائه خدمات مبتنی بر احراز هویت و بر پایه سرویسهای فناورانه ، مجموعهای از خدمات مورد نیاز پذیرندگان را در قالب یک دستگاه منحصر به فرد ارایه می نماید.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسپاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانیcall centerMicrosoft Office