ما در حال برداشتن قدمهای بزرگ و محکم در راستای بهبود سبد خرید کاربرانمان هستیم. حوزه کاریمان گسترده و پروژهای که در حال کار روی آن هستیم، به اندازهای بزرگ هست که لذت مشارکت در پیادهسازی یک پروژه سازمان مقیاس را برایمان به همراه داشته باشد. روی لبه تکنولوژی حرکت میکنیم و در حالی که هر روز به حل مسئلهای در راستای پیشبرد پروژه مشغولیم، همیشه فرصت یادگیری و پیشرفت برای خودمان هم وجود دارد. ما دوست داریم اگر تجربه غنی در پشتیبانی فنی چنین سیستمهایی دارید و انگیزهتان برای کار کرد با ابزارهای متنوع بهقدری قوی هست که شما را تا میدان ونک برساند، گپ دوستانهای با هم بزنیم و اگر شد، افتخار همکاری با شما را پیدا کنیم.
نوع شغل: تماموقت
سطح مورد نیاز: ارشد
نیازمندیهای شخصی
توانایی برقراری ارتباط قوی
توانایی دیدن دورنمای پروژه
اشتیاق نسبت به کاری که انجام میدهیم، با ذهنیت محصولمحور
متعهد به همکاری و کمک به همتیمیها
متعهد به مستندسازی
آمادگی برای یادگرفتن تکنولوژیها و لایبرریها و فریمورکهای جدید در راه پیشبرد پروژه
نیازمندیهای تکنیکی
دارای حداقل ۳ سال سابقه کار تست صحت داده ها و پشتیبانی فنی
دانشِ خوب در باب T-Sql
دانش خوب درباره ابزار های تست API مثل Postman
دانش کافی و تجربه کار با پروتکلهای REST و SOAP
درک درست از مفاهیم RDBMS
تواناییهایی که مزیت محسوب میشوند:
تجربه کار با دیتابیس های مختلف مثل MS-SQL Server و PostgreSQL
تجربه کار با فرآیند پشتیبانی سیستمهای با معماری میکروسرویس
دانش و تجربه در متدولوژی های Agile
معرفی شرکت
بامَن، نسل جدید باشگاه مشتریان، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است؛ این باشگاه که بستری مناسب برای داشتن زندگی بهصرفه و جذاب را برای اعضای خود فراهم آورده است، به دو روش «تخفیف در لحظه» و «دریافت امتیازی ارزشمند بهنام مَنِکس» هزینههای سبد خرید کاربران را مدیریت میکند؛ بامَن علاوه بر کاهش چشمگیر هزینهها، لذت خرید را نیز به اعضای خود هدیه میدهد. در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه حضوری و آنلاین و همچنین 4٫5۰۰٫۰۰۰ ایرانی عضو باشگاه بامَن هستند.