راه اندازی و پایش انواع کمپینهای دیجیتال بر اساس استراتژی بازاریابی
شناسایی و ارزیابی کانالهای موثر جذب کاربر
آنالیز و بهینه سازی نرخ های تبدیل و هزینههای جذب کاربران
تهیه و ارائهی گزارشهای دورهای از فعالیتها
تجربهی کاری:
حداقل سه سال تجربهی کاری مرتبط در موقعیتی مشابه
دانش و مهارت:
تسلط در به کارگیری انواع مدیومهای دیجیتال
مسلط به ابزارهای Google Analytics, Ads, Search Console, Tag Manager و ...
شناسایی راهکارهای جدید در حوزهی دیجیتال مارکتینگ
آشنایی عملی با ترکرها
آشنایی با شبکههای اجتماعی
تسلط به زبان انگلیسی
ویژگیهای شخصیتی:
باانگیزه و خود انگیخته
دارای روابط عمومی و مهارتهای ارتباطی در سطح بالا
خلاق و ایدهپرداز
اشتیاق به یادگیری پیوسته
مزایای شغلی:
بیمه تکمیلی sos
معرفی شرکت
«بـامـا» پلتفرم تخصصی معاملات خودرو با هدف سادگی، شفافیت و امنیت در معاملات
پلتفرم «بـامـا» در بهمن ۱۳۸۸، زمانی که هنوز صحبتی از اکوسیتم استارتآپی در ایران وجود نداشت، با هدف سوق دادن فروشندگان و خریداران خودرو به دنیای مجازی و تسهیل فرایند داد و ستد بین آنها آغاز بهکار کرد.
در سالهای گذشته این پلتفرم، علاوه بر دستیابی و پشت سر گذاشتن این هدف اولیه، بهتدریج بهسمت تبدیل شدن به مرجع معتبر قیمت و اطلاعات بازار خودرو در کشور حرکت کرده است.
رویکرد ویژهی بنیانگذاران «بـامـا» نسبت به کسبوکار دیجیتالی از همان اول تمایز ملموسی را در شخصیت و عملکرد آن با دیگر بازیگران بازار ایجاد کرد که در همهی جلوههای هویتی این پلتفرم قابل شناسایی است. یکی از نمونههای بارز این تمایز، حفظ جایگاه و تداوم موفقیت مجموعه با اتکا به تیمی کوچک و چابک است. به همین دلیل، تکتک اعضای تیم «بـامـا» نقشی بسیار محوری در ادامهی شکلدهی به این داستان موفقیت دارند.