The mission of the HR Operations Specialist is to handling and solving the below areas in the call center and operations teams:
Provide contracts to employees.
Archiving contracts.
Explain all contract terms to the employee
Follow up on the employee exit process and termination.
Preparing requested and related reports.
Prepare all new joiners' contracts before the joining date.
Update terminations documents. (Such as resign letter)
Getting signature of renewing contracts.
Archiving call center and operations contracts after getting signatures.
Distribute contracts.
Job requirements
Relevant Bachelor or higher degree
Detail-oriented and Customer-oriented approach
Ability to multitask and prioritize to meet definite deadlines and following-up
Excellent Teamworking and communication skills
Good Knowledge of Excel (Normal Formula)
Good with Numbers
Knowledge of labor Law
معرفی شرکت
اسنپ محصولی ایرانی است که از تیمی خلاق، جوان و تحصیلکرده قدرت میگیرد و در تلاش است تا صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات را به زندگی روزمره جامعه پیوند بزند.
اهداف بزرگی در سر داریم و بلند پروازیم. قصد داریم اسنپ را به بهترین راهکار برای سفرهای درونشهری ایران تبدیل کنیم و در این راه به کمک افراد خلاق، سختکوش و بلندپرواز احتیاج داریم. اگر چنین خصوصیاتی دارید خوشحال میشویم که رزومه خود را برایمان ارسال کنید.