هانوتا به عنوان بزرگ ترین آژانس اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران، به جهت تکمیل کادر شرکت در واحد پشتیبانی و امور مشتریان به تعداد همکار با ویژگی های زیر برای کار در محیطی پویا و خلاق نیاز دارد:
شما باید داشته باشید:
منظم و دقیق
پیگیر و با پشتکار
دارای روحیه کار تیمی
فن بیان قوی
اعتماد بنفس بالا
مسلط به عواطف و احساسات در هنگام تماس مشتری
داشتن سابقه ی کاری مرتبط مزیت محسوب میشود
شرح شغلی:
انجام تماس شادی (happy call) با مشتریان هانوتا
پیگیری امور مربوط به شکایت یا نارضایتی مشتریان
ارائه مشاوره به متقاضیان خدمات هانوتا
چرا باید همکار ما باشید:
پکیج حقوق و دستمزد عالی
محیط کاری جوان و شاد
امکان رشد و ارتقا
ما بی صبرانه منتظر دریافت رزومه شما هستیم ;)
معرفی شرکت
گروه آموزشی هانوتا، بزرگترین و تخصصی ترین شرکت در حوزه آموزش کسب درآمد و راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکیتنگ می باشد.
هانوتا ارائه دهنده دوره های آموزشی و خدمات مشاوره در فضای اینترنتی است.
هانوتا کار خود را از ابتدای سال 98 آغاز کرده و در ماه اول با جذب 1027کاربر موفقیتی شگرف در ابتدای مسیر داشته و تاکنون سهم بزرگی از بازار را در این حوزه به خود اختصاص داده است.
موفقیتی که به تکتک افراد تیم هانوتا اثبات کرده نتیجهی تلاششان بر روی هزاران نفر تأثیر خواهد داشت.
آنچه در هانوتا مهم است، ارائهی خدمات آموزشی و مشاوره ای برای راه اندازی کسب و کار می باشد. که این مهم با تیم حرفه ای و آموزش دیده امکان پذیر است. از این رو آموزش و تربیت نیروی حرفه ای یکی از بارزه های اصلی شرکت هانوتا می باشد.
خانوادهی هانوتا سعی میکند جدیدترین روشهای تبلیغات را با ارائهی خدمات با کیفیت، مشاورهی موردنظر مشتری و تولید محتوای مفید در هم بیامیزد و تجربهی همکاری با هانوتا را برای مشتریان آنقدر لذتبخش کند که آنها همیشه به همکاری مجدد با شرکت هانوتا مشتاق باشند.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسپاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانیcall center