این آگهی منقضی
شده است
لندو برای تیم عملیات خودش به یک سرپرست خبره مرکز تماس احتیاج داره. اگر دنبال چالش کاری و ارتباطی هستی این موقعیت شغلی میتونه فرصت خوبی باشه.
وظایف
- تدوین و بررسی KPIهای تیمی و فردی مرکز تماس
- آسیب شناسی و بهبود فرایندهای ارتباط با مشتریان
- تدوین ساختار گزارش دهی و تحلیل داده های مرتبط با عملکرد مرکز تماس
- ارزیابی و بهبود عملکرد فنی و رفتاری کارشناسان
- شناسایی آسیب های موجود و ارائه راه حل مبتنی بر داده ها
- مدیریت تعارض های بین فردی در تعامل با مشتریان و همکاران
شرایط احراز
- 3 سال سابقه فعالیت شغلی مرتبط
- آشنایی با نرم افزارهای تحلیل داده به خصوص اکسل
- آشنایی با ابزارهای و نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان
- مهارت بالا در ارتباط بین فردی اثربخش
- مهارت بالا در اقناع و متقاعدسازی
- مهارت بالا در سرپرستی تیم
- انعطاف پذیری و صعه صدر بالا
*سابقه فعالیت در پلتفرم های فروش آن لاین مزیت محسوب می شود
ما «لندو»، اولین پلتفرم فروش اقساطی هستیم. از سال 94 با عنوان «ایران رنتر» فعالیتمون رو شروع کردیم و در سال 98 به «لندو» تغییر نام دادیم. لندو به عنوان رهبر بازار و اولین ارایه دهنده خدمات تماما آنلاین دریافت وام در ایران و با حمایت بانک آینده به عنوان سرمایه گذار اصلی، به خریداران این امکان رو میده با تهیه کارت اعتباری خرید از صدها سایت فروشگاهی و خدماتی، خرید اقساطی کالا و خدمات داشته باشند.
هدف تیم خوش فکر و جوان لندو کمک به افزایش قدرت خرید و خلق تجربه خرید کالا و خدمات مطمئن و کمک به آدمها برای رسیدن به رویاهاشون هست. توی این مسیر، تا الان موفق شدیم مجموع اعتبار وام پرداختی رو تا حدود 6 برابر افزایش بدیم و شاهد رشد حدودی 3 برابری در کاربرانمون باشیم.
مدل کسب و کار نوآورانه ما نشون دهنده اهمیت «خلاقیت» و «نوآوری» به عنوان یک اصل مهم در کارمون هست. ما در لندو بهترین ها رو جذب میکنیم، کنار هم یاد میگیریم و با هم رشد میکنیم. برای رسیدن به هدفهامون سخت تلاش میکنیم و بر این باوریم که با کار تیمی میشه گام های بزرگی برداشت. حفظ احترام متقابل در محیطی دوستانه و رشد و شکوفایی تک تک اعضا تیم از مهمترین ارزشهای کاری ماست.