انجام فرایندهای رسمی استخدام اعم از دریافت مدارک، گواهی سوءپیشینه، تشکیل پرونده، ثبت انگشت
تخصیص فضا و امکانات لازم به نیروهای تازهوارد
پیگیری و پذیرفتن مسئولیت مکاتبات و مرسولات مدیران
هماهنگی تمامی درخواستهای مدیران ارشد
اطلاعرسانی برخی امور و تصمیمات به پرسنل
تخصیص ملزومات به پرسنل
پیگیری احتیاجات و ملزومات شرکت
تنخواهگردانی
مدیریت برنامه تقویم مدیران ارشد
مدیریت مهمانان مدیران
مدیریت فایلهای حوزه کاری
مدیریت وظایف تعریف شده در سازمان(سطح یک)
انجام امور دفتری مدیران(فکس،کپی و ...)
تضمین بستر امور دفتری برای پرسنل(فکس، کپی و ...)
معرفی شرکت
کیلید استارتاپی بلندپرواز است که قدرت متحول کردن بازار مسکن را در دست دارد. ماموریت اصلی شرکت افزایش کارآیی آژانسهای مسکن است؛ تا با یاری آنها شفافیت هرچه بیشتر بازار مسکن فراهم شود.
کیلید میخواهد با انعکاس اطلاعات دقیق، بهروز و واقعی، مسیری شفاف، کارآمد و کمهزینهای برای یافتن ملک در ایران بسازد و تبدیل به مرجعی تخصصی برای اطلاعات مسکن شود. از سوی دیگر، کیلید بازاری آنلاین برای عرضهکنندگان و متقاضیان مسکن خواهد بود و بستری مناسب برای معاملات ملکی را در اختیار همگان قرار خواهد داد.