1. تدوین و اجرای فرآیندهای بازاریابی و فروش محصول باشگاه مشتریان
2. تحلیل دادههای مشتریان و ارائه راهکارهای بهبود دهنده جهت ارتقای عملکرد محصول باشگاه
3. انجام تحقیقات بازار و امکانسنجی پروژهها
4. تهیه و تنظیم قراردادهای مورد نیاز محصول و دریافت تاییدیههای لازم به ازای هر مشتری و بر اساس ساختار پروژه
5. تهیه گزارشات مالی و انجام فرآیندهای وصول مطالبات
6. تنظیم جلسات کسب و کاری (بازاریابی، نیازسنجی، تحویل، آموزش و ...) با مشتریان، شرکت در جلسات، تهیه صورتجلسات و پیگیری نتایج
7. تعامل با مشتریان در قالب مدیر پروژه و نظارت بر تحویل و آموزش راهبری محصول
8. ارائه انواع گزارشات پیشرفت، پایش اقدامات و عملکرد به مدیر
مهارت های مورد نیاز:
مسلط به مفاهیم CRM و باشگاه مشتریان
مسلط به اصول مدیریت پروژه چابک
مسلط به اصول بازاریابی و فروش
مسلط به نرم افزارهای اداری به خصوص مایکروسافت
آشنایی عمومی با مفاهیم مالی
آشنایی با مباحث برنامه ریزی استراتژیک
آشنايی با زبان انگليسی در حد متوسط
روابط عمومی و فن بیان بالا
مستندسازی و ارائه مطلب
اینترنت و جستجو
معرفی شرکت
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی خاص) به عنوان یکی از شــــرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می نماید.این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت نموده است.
مهارتهای مورد نیاز
CRMامورمشتریانپاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانی