زیمایند یک پلتفرم تخصصیِ و داده محور مارکتینگه. اینجا کارهای جذابی برای شرکتهای بزرگی در حال انجامه. یک پرفورمنس مارکتر میتونه در تحلیل بازار و رقبا، تحلیل پرسونای مخاطب، مدلسازی عددی مسیر کاربر تا مانیتور و بهینهسازی کمپین نقش موثری داشته باشه.
شرایطی که برای این متخصص لازم میدونیم ازین قراره:
- تسلط بر ابزارهای ترکینگ کاربر در وب و تحلیل رفتار کاربر در وبسایت - آشنایی با ابزارهای داده ای تحلیل رفتار کاربر در اینستاگرام - تسلط بر مدلسازی مسیر کاربر - توانمند در تحلیل و بهینه سازی کمپینهای دیجیتال (سوشال، وب، پیامک و ایمیل) - تجربهی حداقل ۲ سال فعالیت در حوزه مارکتینگ به عنوان پرفورمنس مارکتر یا تحلیل گر داده
به امید دیدار...
معرفی شرکت
زیمایند استارتاپی متفاوت در حوزهی پلتفرمهای تحت وبه که از یک طرف متخصصان حوزهی بازاریابی را به کسب و کارها وصل میکنه و از طرفی مجموعهای از ابزارهای مبتنی بر داده در اختیار اونا قرار میده.