همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

سروحامی پارس | Sarvhami Pars

استخدام مسئول دفتر (خانم)

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

اهم وظایف و مسئولیت ها:

  • تسلط در کار با سیستمهای اتوماسیون اداری (ترجیحا فراگستر).
  • انجام امور تايپي و ارسال فكس هاي دفتر مديريت.
  • انجام امور مربوط به نامه های وارده و صادره شامل صدور شماره نامه، گرفتن كپي از مدارك و انجام امور بايگانی نامه ها.‌
  • انجام همانگي هاي لازم با ديگر مديران واحدها و تنظيم جلسات و يادآوري جلسات به مديريت واحد و افراد ذيربط 
  • کنترل و ثبت هزینه های تنخواه.
 

شرایط احراز:

  • دارای مدرک کاردانی یا بالاتر
  • توانایی کار با مجموعه Office.
  • توانایی برنامه ریزی و سازماندهی امور جاری

معرفی شرکت

شرکت سروحامی پارس
امروزه فناوری اطلاعات نقش تعیین‌کننده‌ای در پشتیبانی از نیازمندی‌ها و فرآیندهای کسب ‌و ‌کار سازمان‌ها بر عهده دارد. در حقیقت توسعه فناوری اطلاعات در سازمان‌ها به مفهوم توسعه و تنوع در ارایه خدماتی‌ است که نیازها و فرآیندهای بیرونی و درونی کسب ‌و کار سازمان را پوشش می‌دهد.شرکت سروحامی پارس با هدف ارائه خدمات در حوزه مراکز داده با استفاده از آخرین دستاوردهای تکنولوژی فناوری اطلاعات، به سازمانها و شرکت‌های مختلف در سطح کشور و با کمک شرکای تجاری مطرح در این حوزه تاسیس شده است.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور اداری پیگیری امور Microsoft Office تایپ مکاتبات اداری
  • جنسیت

    زن
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کاردانی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml