تسلط در کار با سیستمهای اتوماسیون اداری (ترجیحا فراگستر).
انجام امور تايپي و ارسال فكس هاي دفتر مديريت.
انجام امور مربوط به نامه های وارده و صادره شامل صدور شماره نامه، گرفتن كپي از مدارك و انجام امور بايگانی نامه ها.
انجام همانگي هاي لازم با ديگر مديران واحدها و تنظيم جلسات و يادآوري جلسات به مديريت واحد و افراد ذيربط
کنترل و ثبت هزینه های تنخواه.
شرایط احراز:
دارای مدرک کاردانی یا بالاتر
توانایی کار با مجموعه Office.
توانایی برنامه ریزی و سازماندهی امور جاری
معرفی شرکت
شرکت سروحامی پارس
امروزه فناوری اطلاعات نقش تعیینکنندهای در پشتیبانی از نیازمندیها و فرآیندهای کسب و کار سازمانها بر عهده دارد. در حقیقت توسعه فناوری اطلاعات در سازمانها به مفهوم توسعه و تنوع در ارایه خدماتی است که نیازها و فرآیندهای بیرونی و درونی کسب و کار سازمان را پوشش میدهد.شرکت سروحامی پارس با هدف ارائه خدمات در حوزه مراکز داده با استفاده از آخرین دستاوردهای تکنولوژی فناوری اطلاعات، به سازمانها و شرکتهای مختلف در سطح کشور و با کمک شرکای تجاری مطرح در این حوزه تاسیس شده است.