همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

استخدام Business Operations & Growth Manager

  • دسته‌بندی شغلی

    فروش و بازاریابی
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

تیم ما:
اسپارد یک کسب‌وکار در حال رشد و فعال در زمینه ارائه خدمات منزل در تهران است. ما کمک می‌کنیم خانه‌هایی که به خدمات نیاز دارند در کوتاه‌ترین زمان به بهترین سرویس‌دهندگان آموزش‌دیده و تایید هویت شده دسترسی داشته باشند. اسپارد در مرحله رشد قرار گرفته است و به دنبال بهترین همکاران با مزایای بلند مدت و جذاب است.


درباره موقعیت شغلی:
بعنوان مدیر عملیات و رشد کسب‌و‌کار شما مسئول تدوین، توسعه و اجرای استراتژی‌هایی هستید که منجر به رشد و درآمدزایی سرویس‌های مختلف در تهران و سایر شهرها خواهد شد. شما تمرکز بسیار بالایی بر شناسایی و کشف موقعیت‌های منحصر بفرد دارید و با نظارت مداوم بر سرویس‌های مختلف اسپارد، استراتژی‌هایی تعیین می‌کنید که به کمک تیم‌های توسعه خدمات، بازاریابی، فنی و مدیریت مشتریان منجر به رشد درآمد و رضایتمندی مشتریان و سرویس‌دهندگان خواهد شد. شما مدیریت تیمی را به عهده خواهید داشت که توسعه خدمات مختلف اسپارد را بر عهده دارند و با رصد مداوم شرایط سرویس‌دهندگان و مشتریان، مشکلات را به سرعت شناسایی و رفع می‌کنند تا در نهایت رشد درآمدها صورت پذیرد.



کاری که شما انجام می‌دهید:

  • مالکیت و مدیریت استراتژی توسعه سرویس و برنامه عملیاتی و اجرایی تیم
  • مانیتورینگ و تحلیل مداوم اطلاعات کسب و کار و رصد مداوم شرایط سرویس‌ها و متخصصین و رفع سریع مشکلات به کمک تیم‌های مختلف شرکت
  • مدیریت، انگیزه‌سازی و تشویق خدمات‌دهندگان به منظور حفظ و ارتقای کیفیت خدمات
  • برنامه‌ریزی و رصد روند آموزش و ارتقای مهارت سرویس‌دهندگان که منجر به افزایش رضایتمندی مشتریان و رشد درآمد خواهد شد
  • ارتباط و مذاکره با تامین‌کنندگان مختلف خدمات به منظور ارائه سرویس‌های جدید و با کیفیت در اسپارد
  • مدیریت تیم توسعه سرویس‌دهندگان در جهت افزایش توان ارائه خدمات و افزایش درآمد


شرایط احراز شغل:

  • ۳ تا ۵ سال سابقه کار جدی و عملیاتی در مسئولیت‌هایی که منجر به رشد درآمد شده است
  • دارای تفکر سیستمی و تصمیم‌گیری مبتنی بر تحلیل دیتا
  • سابقه مدیریت تیم‌های کوچک و متوسط (شامل افراد دورکار)
  • تجربه و تخصص در مذاکره رسمی با کسب‌وکارهای مختلف و افراد تصمیم‌گیرنده و مسئول
  • توانایی کامل در ارتباط با افراد مختلف از کانال های مختلف (حضوری، تلفنی، ایمیلی و...)
  • توانایی تحلیل اطلاعات و استخراج بینش‌های واقعی از اطلاعات خام کسب و کار
  • توجه کامل و جدی به جزییات
  • تجربه همکاری نزدیک با تیم‌های بازاریابی و فروش


شرایطی که الزامی نیستند اما مزیت محسوب می‌شوند:

  • فارغ التحصیل MBA از دانشگاه‌های معتبر
  • تجربه راه‌اندازی کسب و کار شخصی

معرفی شرکت

اسپارد اولین سرویس آنلاین ارائه خدمات حرفه ای منزل است که با بهره مندی از نیروهای متخصص تایید هویت شده و آموزش دیده آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت برای شماست. تنها با یک کلیک به هزاران متخصص و بازار خدمات متنوع منزل دسترسی پیدا کنید!
  • مهارت‌های مورد نیاز

    عملیات مدیریت عملیات توسعه کسب و کار
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml