· با انگیزه، خوش فکر، بلند پرواز، سخت کوش و پر انرژی
· نگاه کل نگر در عین توجه به جزییات
· جست و جوگر و پیگیر
· آشنایی با مفاهیم پایه برندینگ و مارکتینگ
· آشنایی با مبانی تحقیق و توسعه در فروش
· تسلط به مستندسازی و گزارش نویسی و ارائه گزارش های تحلیلی در صنایع مختلف
· توانایی کار با داده ها و تحلیل دیتا
· توانمندی در پژوهش و تفکر سیستمی
· دانش تحلیل رفتار مشتری و روندهای بازاریابی
· تهیه پرسونای مخاطب و نیازسنجی بازار مخاطب.
· انجام تحقیقات بازار و رصد رقبای موثر و مفید.
· تحقیق و تهیه گزارش های تحلیلی از بیرون و درون سازمان با هدف تصمیم سازی برای مدیران.
· جمع آوری تحقیق و تدوین استراتژی، با هدفگزاری و شاخص های عملکردی دقیق.
· مشارکت در بازنگری و تقویت استراتژی های مجموعه.
· تهیه طرح کسب و کار و انجام تحلیل های موثر برای فرصتهای جدید.
· مستندسازی اطلاعات پروژه ها، ثبت سوابق و بهره گیری از آن ها در اجرای پروژه های جدید.
آشنایی با بازاریابی دیجیتال مزیت محسوب می شود.
آشنایی با ابزار تحلیلی و جمع آوری داده مانند Google Analytics و نرم افزارهای CRM مزیت محسوب می شود.
رشته های مربوط به کسب و کار و بازاریابی در اولویت قرار دارند.
معرفی شرکت
در سالهای اخیر و با تحکیم روابط میان ایران وچین شاهد گسترش مبادلات تجاری میان بخش های دولتی و خصوصی دو کشور هستیم. با توجه به حضور بنیاد در چین و ارتباطات گسترده با آن کشور، این موسسه از بدو تأسیس ارائه خدمات تخصصی بروز و جامع را به مشتریان خود در دستور کار و رفع نیازهای ایرانیان را برای تسهیل تبادلات در سرلوحه امور قرار داد. بنیاد چین مفتخر است که با تکیه بر تجربه چندین ساله مدیران و بدنه اجرایی خود با جذب متخصصان در زمینه های مختلف به بالندگی و پویایی روز افزون مجموعه بیفزاید.