همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

عامر اندیش هوشمند | Amerandish Hoshmand

استخدام مسئول دفتر

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    حقوق پایه (وزارت کار)

شرح موقعیت شغلی

به یک نفر نیروی جوان و با انگیزه جهت کار در بخش اداری جهت تکمیل کادر اداری و دفتری  نیازمندیم

شرایط حقوق وزارت کار + بیمه تامین اجتماعی


شرایط احراز شغل : 


  •      آشنایی با کلیه امور اداری و دفتری 
  •       فن بیان مطلوب 
  • ·     توانایی نگارش و مکاتبات اداری
  • ·     دارای روابط عمومی قوی و تعامل با همکاران
  • ·     توانایی انجام همزمان چند وظیفه و اولویت بندی وظایف 
  • ·     خلاق و با استعداد،وقت شناس، پیگیر ، مسؤولیت پذیر، انعطاف پذیر، صادق و پر انرژی
  • ·     دارای ظاهری اراسته و خوش برخورد 
  •       برخورداری از مهارت های ارتباطاتی درون سازمانی  و برون سازمانی  (مراجعات به برخی سازمانها و نهاد ها و بانکها جزئی از کار ایشان میباشد )
  • ·       تسلط کافی به نرم افزارهای Word, Excel ،Power Point 
  • ·      آشنایی با نرم افزار ورود و خروج پرسنل 
  •         حداکثر سن 36 سال 
شرایط کار:


·        ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8:00 تا 16:00 و پنج شنبه 9:00 تا 13:00


·        محدوده شرکت پاسداران بوستان دوم


مزایا:

  • قرارداد بلند مدت (بعد از دوره آزمایشی )
  •  بیمه تامین اجتماعی، تکمیلی
  • پرداخت به موقع و منظم حقوق
  • پنجشنبه اختیاری (تقسیم ساعات کاری طی هفته)
  • تسهیلات آموزشی( درصورت نیاز )
  • محیط دوستانه
  • دسترسی عالی، نزدیک مترو زین‌الدین
  • صبحانه
  • مینی کافی‌شاپ (چای، اسپرسو، کاپوچینو، لاته، شیر)




معرفی شرکت

شرکت دانش بنیان عامر اندیش هوشمند فعالیت خود را از سال 96 آغاز نموده است. این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی موفق گردید در زمینه های متنوعی نظیر پردازش گفتار و تبدیل گفتار به متن فارسی (ASR)،متن به گفتار (TTS) ، دستیار متنی هوشمند فارسی (Chatbot) ، سامانه‌های هوشمند مراکز تماس و...، به یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید و ارائه سامانه های نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی تبدیل گردد. برای آشنایی بیشتر با شرکت لطفا وب سایت amerandish.com را ملاحظه فرمایید.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور اداری مکاتبات اداری Microsoft Office
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کاردانی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml