تنظیم لیست متقاضیان ملاقات با مدیریت و بررسی با مافوق و در نهایت تعیین وقت ملاقات برای آنها
تنظیم ساعات جلسات عمومی مجموعه و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسات
تسلط کامل به نحوه کار با دستگاههای فکس، سیستم های تلفن و ضبط صدا، ویدئو کنفرانس و سایر تجهیزات اداری
کنترل ورود و خروج افراد و مهمانان به ساختمان
پاسخگویی به مراجعان داخل و خارج از شرکت و راهنمایی آنها
انجام هماهنگی های لازم جهت پذیرایی، قبل از ورود مهمان
نظارت بر فعالیت های خدماتی صورت گرفته در مجموعه از قبیل نظافت، پذیرایی، خرید ملزومات مورد نیاز و …
کنترل موجودی اقلام و ملزومات مورد نیاز مجموعه و تهیه لیست خرید مورد نیاز و ارائه به مدیر مافوق
جستجو و تکمیل و نگهداری اطلاعات مربوط به نمایشگاهای برگزار شده مرتبط با حوزه فعالیت مجموعه در داخل و خارج از کشور و ارائه گزارش های مربوطه به مدیریت و یادآوری و پیگیری جهت انجام اقدامات لازم جهت شرکت در نمایشگاهها
مهارت های مورد نیاز:
دارای پشتکار بالا جهت پیگیری امور
دارای ذهنی خلاق
منعطف نسبت به تغییرات و شرایط کاری گوناگون
خوش برخورد
مسلط به کامپیوتر
دانش کافی در زمینه زبان انگلیسی
دارای دقت و توجه کافی نسبت به جزئیات امور
امین
توانمند در انجام کار تیمی
مسلط به جستجو اطلاعات و انجام تحقیقات (فارسی و انگلیسی) از طریق وب
معرفی شرکت
شرکت دل کاری نو وارد کننده و صادرکننده لوازم آشپزخانه غیر برقی می باشد که از سال 1384 فعالیت خود را آغاز نموده است.
این مجموعه با پشتوانه سال ها تجربه در حوزه طراحی و تأمین لوازم خانگی، محصولات متنوع غیر برقی آشپزخانه را با رویکرد نوین و نیازسنجی مؤثر با همکاری معتبرترین کارخانجات تولیدی در سراسر دنیا، برای استفاده بانوان خوش ذوق طراحی و تولید کرده است.
مدیران و کارکنان شرکت دل کاری نو می کوشند تا با انتخاب محصولات زیبا و متنوع، با رویکردی نوین در بازار لوازم آشپزخانه غیر برقی، بهترین محصولات را به دست مشتریان فهیم برسانند.
باریکو و پاپریک نام تجاری محصولات آشپزخانه شرکت دل کاری نو می باشند.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریپیگیری امورپاسخگویی به تلفنمکاتبات اداریهماهنگی جلسات