شرح شغل: 1- هماهنگی امور مدیریت 2- سامان دهی امور اداری و دفتری 3- مدیریت و راهبری سامانه اتوماسیون اداری 4- دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه ها و مکاتبات و مستندات 5- تنظیم برنامه ها، جلسات و سفرها 6- پاسخگویی به تلفن ها و مراجعان حضوری
شرایط احراز: مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس سابقه: حداقل دو سال سابقه مرتبط
مزایای شغلی: - بیمه تامین اجتماعی - بیمه تکمیلی - روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل - کار در محیط پویا
معرفی شرکت
شرکت فرانگر زرفام از سال 1384 بصورت شرکت سهامی خاص فعالیت خودرا با هدف ساخت ،تولید، انتقال تکنولوژی وفعالیتهای تولیدی در عرصه صنعت کامپوزیت آغاز ودر مسیر پیشرفت خود ابتدا با تجهیز کارخانه در منطقه شهریار اقدام به تولید قطعات کامپوزیت بدنه خودروهای سنگین نمود ودر ادامه با پایه گذاری واحدهای کیفی ،مهندسی،تحقیق وتوسعه اکنون به شرکت پیشرو در زمینه صنعت کامپوزیت کشور در بخشهای صنایع نفت وگاز وپتروشیمی ،صنایع دریائی وحمل ونقل ریلی ,... بدل گردیده است.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریپیگیری امورمکاتبات اداریپاسخگویی به تلفن