هماهنگی بین واحدهای اجرایی و اکانتها جهت پیشبرد پروژه
ارائه گزارش موردی و دوره ای به مدیر مافوق
نظارت بر عملکرد اکانتها
همکاری در ارزیابی عملکرد پرسنل
کنترل وضعیت ورود و خروج اکانتها و بررسی مشکلات احتمالی
پشتیبانی، مشاوره و ارائه راهکار به اکانت ها جهت رفع مشکلات مشتریان
بروزرسانی و کنترل روزانه صورتجلسات مشتریان از سمت اکانتها
کنترل زمانبندی، هزینه و منابع مورد مورد نیاز و نظارت بر انجام آنها
شرایط احراز:
آشنا به دانش فروش و بازاریابی
آشنایی با اصول خدمات مشتریان
آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
آشنایی با اصول مکاتبات اداری و روشهای گزارش نویسی
روابط عمومی خوب
مسئولیت پذیر، دقیق و وقت شناس
حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی مدیریت بازرگانی، مهندسی صنایع ، روانشناسی، زبان انگلیسی، MBA
آشنا به نرم افزارهای crm
معرفی شرکت
کانون ایران نوین، سازمانی پویا در حوزه تبلیغات، برندینگ و ارائه راهکارهای مؤثر بازاریابی برپایه به روزترین رویکردهای علمی و حرفه ای است. ما با بهره گیری از دانش روز، تجربه سالیان متمادی و همکاری با برترین شرکتهای تبلیغاتی بین المللی، خدمات خود را ارائه می دهیم. مایه مباهات کانون ایران نوین است که همواره توانسته با مشارکت در ارتقاء دانش تبلیغات و برندینگ ایران، الگویی شایسته برای شرکت های فعال در این حوزه باشد ما با تفکری خلاقانه و هنری، رویکردی دانش بنیان و عملکردی حرفه ای و به پشتوانه سرمایه انسانی متخصص خود برآنیم تا پاسخگوی طیف متنوعی از نیازهای مشتریان خود باشیم.