1- طراحی و اجرای فرآیندهای داخلی واحد سیستمها و روشها.
2- شناسایی، نقشه کردن، تجزیهوتحلیل، و بهبود فرآیندهای end-to-end و بهروز نگهداشتن نقشه آنها.
3- عارضهیابی مستمر سازمان و:
3-1- تعیین گلوگاهها و رفع سریع آنها.
3-2- تعیین نقاط اهرمی و بهرهگیری از آنها در افزایش راندمان کارها.
3-3- تدوین رویههای لازم جهت رفع عارضههای مطرح در حوزه سیستمهاوروشها و آموزش آن به افراد ذیربط.
3-4- ارائه راهحلهای پیشنهادی جهت رفع عارضههای خارج از حوزه سیستمهاوروشها.
4- مشاوره به واحدها در زمینه:
4-1- تجزیهوتحلیل روالهای درون واحد و بهبود مستمر آنها.
4-2- طراحی فرمهای موردنیاز و بهروز نگهداشتن آنها.
4-3- افزایش یکپارچگی و انسجام درون واحد.
4-4- تدوین SOP فعالیتهای داخل واحد.
5- تعیین چارچوبهای کلی (روالها و قوانین) که تمامی واحدها میبایست رعایت کنند و آموزش آنها به افراد ذیربط.
6- پایش، شناخت، و تجزیه و تحلیل ارتباطات بین واحدها جهت:
6-1- حل سیستمی مشکلات بین واحدها.
6-2- افزایش یکپارچگی و انسجام بین واحدها.
6-3- تدوین SOPهایی که موجب هماهنگی بین واحدها و فرآیندهای عملیاتی و پشتیبانی شود و آموزش آنها به افراد ذیربط.
6-4- تضمین هماهنگ، روان، و بهینه بودن عملیات در سطح سازمان.
7- طراحی یا بازنگری سیستم مستندات و بهروز نگهداشتن آن.
8- چابک و پویا نگهداشتن فرآیندهای سازمان و پیشگیری از هر نوع مانع سیستمی در مقابل خلاقیت و نوآوری و ایجاد ارزش افزوده.
9- شناسایی نیازهای آتی سازمان و ارائه رویههای پیشنهادی در آن زمینه.
10- با هماهنگی واحد منابع انسانی، ارائه آموزشهای مناسب جهت افزایش تفکر و نگرش سیستمی در سطح سازمان.
دانش و ویژگیها:
· لیسانس یا فوق لیسانس MBA، مدیریت اجرایی ، مهندسی صنایع
· دارای نگرش و عملکرد علمی، سیستمی، و استراتژیک
· آشنا با معماری سازمان (OA) و ترجیحا تجربه عملی در این زمینه
· جهانی فکر کردن و محلی عمل کردن
· دارای تجربه موثر و مرتبط در حوزه پخش
· سن بین 30 الی 37
· کارآفرین و حرفهای
· خلاق و پرانرژی
معرفی شرکت
شرکت پایون توزیع کالا در سال 1369 توسط آقای نادر خلیلی مسگری بنیان نهاده شد. این شرکت یکی از نمایندگان و توزیع کنندگان اصلی برندها و محصولات معتبر جهانی در زمینه محصولات بهداشتی – آرایشی که شامل محصولات دهان و دندان با برند تریزا (Trisa) از کشور سوئیس و محصولات مراقبت فردی با برند والرا (Valera) از کشور سوئیس و محصولات عطر و اودکلن با برند پولو کلاب (Beverly Hills Polo Club) و دیگر محصولات اصلاح و مراقبت شخصی در ایران می باشد. شرکت پایون توزیع کالا از آن زمان تا کنون به طور مستمر رشد کرده است و امروزه با به کارگیری استعدادهای انسانی توانمند، دانش فنی روز، توسعه مداوم کسب و کار، ارتقا زیر ساختهای نرم افزاری و سخت افزاری و مطالعات و تحقیقات، شرکتی پیشتاز و نوآور در بازار رقابتی ایران محسوب می گردد که از این طریق توانسته خدمات ارزنده ای نیز به شرکای خارجی خود ارائه دهد. نگرش جهانی، نگاه خلاقانه و بازارمدار مدیریت این شرکت در کنار شبکه توزیع گسترده، مدیریت استراتژیک مارکتینگ، بازرگانی و لجستیک پر قدرت و مدیریت زنجیره منابع مالی، از مزیتهای رقابتی پایون می باشد که زمینه موفقیت و رشد بسیاری از برندهای بینالمللی را در بازار ایران فراهم آورده است.
همکاری با غول های دنیا در زمینه محصولات بهداشتی – آرایشی همچون Colgate ، Trisa و نمایندگی انحصاری دهها برند معتبر جهانی، شرکت پایون را تبدیل به کانون اعتماد و توسعه بسیاری از تولید کنندگان جهانی در ایران کرده است
زبانهای مورد نیاز
انگلیسی
مهارتهای مورد نیاز
سیستم ها و روش هامدیریت سیستمMicrosoft Excelتجزیه و تحلیل