همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

استخدام کارمند اداری

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    کمتر از سه سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

شرکت پرسینا از کارمند اداری خانم تمام وقت جهت امور اداری و مدیریت وب سایت ها دعوت به همکاری می نماید:

مهارت های تخصصی:


  • آشنا به کامپیوتر
  • مسلط به جستجو در اینترنت
  • توانایی تحقیق و سرچ در مورد موضوعات مختلف
  • آشنا به نرم افزارهایی مانند ورد و اکسل
  • علاقه مندی به مباحث سئو و تولید محتوا مزیت محسوب می شود.
  • آشنایی با تولید محتوا مزیت محسوب می شود.
  • مهارت در زبان انگلیسی مزیت محسوب می شود.
مهارت‌های عمومی:


  • داشتن روحیه کار تیمی 
  • توانایی مدیریت زمان و اولویت‌بندی کارها
  • مسئولیت‌پذیر و متعهد 
  • علاقه مند به رشد و یادگیری
شما در محیطی آرام و دوستانه فعالیت خواهید کرد و با توجه به توانایی ها و علاقه مندی هایتان می توانید در زمینه های مختلف پیشرفت و ارتقا شغلی داشته باشید.


محل کار: محدوده آریاشهر (صادقیه)


ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 تا 16:30
               پنجشنبه: از ساعت 8:00 تا 14:00


معرفی شرکت

پرسینا یک شرکت فعال در زمینه استارتاپ‌های اینترنتی و پروژه‌های تجارت الکترونیک است.

پشتكار و تلاش شبانه روزی پرسنل با انگیزه و خلاق پرسینا طی این مدت موفقیتهای چشمگیری را برای مجموعه به ارمغان آورده است.

حفظ ثبات در كیفیت خدمات، انجام امور پشتیبانی به نحو شایسته و در نتیجه جلب رضایت كامل مشتریان موجب شد تا پرسینا پس از گذشت چند سال از شروع فعالیت خود بعنوان یک شرکت شناخته شده در زمینه خدمات وب ایران مطرح شود.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور اداری پیگیری امور Microsoft Office
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    مهم نیست

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml