_ مطالعه محصولات موجود در بازار با هدف کسب بینش عمیق نسبت به آن ها از منظر بازاریابی _ مطالعه بازار به منظور شناسایی فرصت ها و تهدید ها _ جمع آوری داده های اولیه در خصوص نگرش مصرف کننده نسبت به موضوع مورد مطالعه از منابع مختلف _ جمع بندی، تحلیل، استنتاج و تولید اطلاعات مفید از داده های اولیه به شکل واضح و شفاف
مهارت های مورد نیاز:
_ تسلط بر روش های market research _ آشنایی با اصول تحلیل محیط PESTLE _ تسلط بر اصول تدوین استراتژی و تفکر استراتژیک _ تسلط بر روش های تحقیق و تنظیم گزارش _ نوآوری، خلاقیت و حل مسئله _ دقت عمل و تمرکز در کار _ مسئولیت پذیری و نتیجه گرایی _ مهارت های ارتباطی و مذاکره _ روحیه همکاری و مشارکت _ آشنایی با اصول بازاریابی _ مدیریت زمان _ تفکر سیستمی
معرفی شرکت
محصولات تخصصی لافارر به پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و بهره گیری از دانش روز اروپا و توان علمی متخصصین این رشته، در پاییز سال 1388 در شرکت لابراتوارهای بین المللی وتحقیقاتی دکتر کامکار تولید و پس از طی مراحل مختلف کیفی و تست ها و بررسی های کلینیکی در جهت رفع مشکلات و نیازهای مصرف کنندگان عرضه گردید. احترام به خواسته مصرف کنندگان، بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و ارائه محصولات باکیفیت عالی همواره از اهم اولویت های لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکترکامکار در تولید محصولات لافارر بوده است.