این آگهی منقضی
شده است
ما در شرکت پارس پک قصد داریم یک همکار به عنوان کمک حسابدار با شرح وظایف و ویژگی های ذیل به خانواده پارس پک اضافه نماییم.
شرح وظایف و مسئولیت ها:
- صدور صورتحساب
- پیگیری و ارسال صورتحساب
- بررسی و رفع مغایرت بانکی روزانه
- ثبت اسناد حسابداری
مهارت ها و توانایی های مورد نیاز:
- آشنایی با اصول اولیه حسابداری
- آشنایی با مفاهیم ارزش افزوده، معاملات فصلی و اصول مغایرت گیری بانک
- داشتن ذهن متمرکز و توانایی انجام کارها به صورت همزمان
- دارای روابط عمومی بالا و روحیه کار مشارکتی (روحیه کار تیمی)
- دقیق، منظم ، پیگیر
- پرتلاش، صبور و متعهد به کار
محدوده شرکت: سعادت آباد
ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16:30
پنجشنبه ها 8 الی 13
حوزه کاری : ارائهدهندهی خدمات دیتاسنتر، رایانش ابری و هاستینگ
شرکت دانشبنیان پارسپک، در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را به عنوان اولین ارائهدهندهی خدمات رایانش ابری در ایران آغاز کرد.
امروز بیش از ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و بیش از ۴۰۰ نفر به صورت پروژهای، در این شرکت دانشبنیان مشغول به کار هستند.
ارائهی خدمات به روز و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا باعث شده تا پارسپک به تخصصی و به روز بودن شناخته شود. به همین دلیل، ما همواره در جستجوی جذب افراد جوان، با انگیزه، خلاق،دارای روحیهی چالشی، حرفهای،توانمند و مشتاق به انجام فعالیت های گروهی هستیم.
فرهنگ کاری شرکت پارسپک:
فرهنگ پارسپک، فرهنگ رشد و بلند پروازی است. ما صمیمانه و همدلانه بستری فراهم میکنیم که به شما در رسیدن به رویای حرفهایتان کمک کند؛ چرا که عمیقا بر این باوریم که با رشد، پیشرفت و ارتقاء تک تک افراد، این خانوادهی پارسپک است که به کمال میرسد.
در همین راستا، این فرصت را فراهم میکنیم تا در کنار مدیران حرفهای، دلسوز و با اخلاق، دوستان و همکاران متخصص، خلاق و جوان، پیوسته به روز و در حال یادگیری در زمینهی مورد علاقهی خود باشید.
ما بر این باوریم که نیروی انسانی، از اصلیترین سرمایههای پارسپک بوده و در همین راستا، در تلاشیم با ایجاد شرایط مناسب، فضایی امن و دوستانه، محیطی صمیمی و همدل به بهبود روحیه، ایجاد انگیزه و شادابی توام با رشد و افزایش تخصص و دانش حرفهای عزیزانمان در خانوادهی پارسپک کمک کنیم.