تهیه قراردادهای کار جهت کارکنان و پیگیری تمدید آنها در زمان مقرر
تشکیل و کنترل دیتابیس اطلاعات همکاران
انجام امور اداری مربوط به خاتمه همکاری پرسنل
تهیه بستههای جبران خدمات و مزایای شرکت و تحلیل رقابتی بودن آنها نسبت به بازار کار
محاسبه حقوق و دستمزد
بودجه بندی منابع انسانی
اجرای عملیات بیمه تأمین اجتماعی کارکنان
اجرای امور رفاه کارکنان (وام، بیمه تکمیلی، بیمه حوادث، بیمه ی عمر و غیره)
ایجاد و نگهداری از نامههای اداری
تهیه، نگهداری و توزیع ملزومات اداری مورد نیاز مجموعه
مراجعه به ادارات کار، تامین اجتماعی و ... به منظور حضور در جلسات یا تحویل و دریافت نامه ها و ابلاغیهها
شرایط احراز:
حداقل 3 سال تجربه کاری در امور اداری شرکت
تجربه در گریدینگ مشاغل مزیت محسوب میشود
زبان انگلیسی خوب مزیت محسوب میشود
معرفی شرکت
ما با آدرس سفری رو شروع کردیم تا جهان اطراف مون رو درست ببینیم و اون رو به جای بهتری برای زندگی همه تبدیل کنیم و تو این راه روی خلاقیت و انرژی اعضای مجموعه مون بیشتر از هر چیزی حساب باز کردیم
پس آماده ایم تا روش های کهنه رو به چالش دعوت کنیم و در این راه از خانه های شهرمون شروع کردیم .فعلا بازار آشفته اجاره خانه رو هدف گرفتیم و معتقدیم آدرس انتخاب قابل اطمینانی برای هر دو طرف این ماجرا است.
به طور خلاصه کاری که ما در آدرس انجام می دهیم این است به بازدید خانه ها می رویم تا اطلاعات دقیقی از هر خانه مثل پلان کلی و یا عکس از تمامی فضای موجود تهیه می کنیم و به همراه قیمت رهن یا اجاره در اختیار افراد قرار می دهیم.
ما فکر می کنیم در ادامه سفرمان که آسان هم نخواهد بود تبدیل به مبارزانی خواهیم شد که با تمام قوا تلاش می کنند راهی برای پیروزی پیدا کنند.
اگر دوست دارید این سفر پرماجرا را با آدرس شروع کنید تردید نداشته باشید که ما همیشه از همسفرای تازه نفس استقبال می کنیم.
مهارتهای مورد نیاز
جبران خدماتمنابع انسانیحقوق و دستمزدامور پرسنلیسرپرستی جبران خدمات