مهارت های مورد نیاز: 1- مسلط به شبکه های اجتماعی اصلی در ایران: تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، آپارات، لینکدین؛ 2- آشنایی مناسب به شبکه های اجتماعی جهانی کمتر فعال در ایران: فیسبوک، یوتیوب، پینترست و غیره؛ 3- توانایی برنامه ریزی و تدوین چارت های استراتژی محتوا برای شبکه های اجتماعی؛ 4- توانایی مانیتورینگ فضای مجازی و برنامه ریزی جهت بهره گیری از ترندهای روز؛ 5- توانایی شناسایی و تحلیل محتوای رقبا؛ 6-اینفلوئنسر مارکتینگ 7- تسلط به حوزه سوشال مدیا مارکتینگ و بازاریابی وایرال؛ 8- توانایی برقراری ارتباط با کاربران و آمادگی برای پاسخدهی در مقابل مشکلات احتمالی؛ 9- آشنایی با تولید محتوای متنی و تصویری و ویدیویی؛ 10- توانایی خلق محتوا برای هریک از شبکههای اجتماعی و مبتنی بر پرسنای مشتریان هدف؛ 11- تسلط به برنامه ریزی و برگزاری کمپین های هدفمند مبتنی بر CRO؛ 12- آشنایی به بازاریابی داده محور (Data-Driven-Marketing)؛
معرفی شرکت
وب متریک (WebMetric) یک شرکت دانش بینان معتبر در زمینه تحلیل داده و آنالیز رفتار مشتریان است. این شرکت در حوزه داده کلان (Big Data) و تحلیل داده (Data Science) مبتنی بر تکنولوژی های یادگیری ماشین (Machine Learning) و هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) فعالیت می نماید.
مهارتهای مورد نیاز
تولید محتوامدیریت شبکه های اجتماعیشبکه های اجتماعی