-تماس با مشتریان بر اساس دیتا هایی که در اختیار ایشان قرار می گیرد.
- یافتن مشتربان بالقوه با توجه به محصولاتی که شرکت ارائه می کند.
- ارائه توضیحات در مورد مشخصات و ویژگی های محصولات
- بدست آوردن اطلاعات مشتریان از جمله نام آن ها، آدرس و شیوه پرداخت آن ها
- تشخیص مشتریان بالقوه (lead) و ارجاء آن به کارشناس فروش مربوطه
- مستند سازی اطلاعات تماس و کنترل مستندات تماس کارشناسان فروش
- مستند سازی اطلاعات مشتریان، قراردادها، فروش ها
- ارائه گزارشات و آمار های فروش
- جاری کردن و اطلاع رسانی سیاست های فروش در تیم فروش
- هماهنگی قرارها و جلسات فروش، اطلاع رسانی و ارائه گزارش به مدیر فروش
- مستند سازی اطلاعات و ارائه گزارشات مورد نیاز در نرم افزار CRM
- بدست اوردن دیتابیس از مشتریان بالقوه سازمان از منابعی مثل دفترچه های تلفن، سازمان های فروشنده دیتابیس و لیست فروش سایر سازمان ها
- پاسخ کامل به تماس هایی که از سوی مشتریان بالقوه، که از طریق تبلیغات با محصول آشنا شده اند، گرفته می شود
- حفظ اطلاعات مربوط به تماس ها، خرید ها و سفارش ها
- ترجیحا ساکن شرق تهران - روزهای کاری شنبه الی چهارشنبه از ساعت 17-8
معرفی شرکت
شرکت دارا الکترونیک با هدف تولید ملی و حمایت از نیروی کار داخلی مشغول به فعالیت است.در این شرکت انواع سیستم ها وهمچنین انواع ماشین آلات صنعتی و کشاورزی تولید می گردد.
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپشتیبانیپاسخگویی به مشتریانمستندسازی