پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مشتریان از طریق تلفن، چت، ایمیل، پیامک و دیگر روشهای ارتباطی
راهنمایی مشتریان در راستای استفاده از خدمات شرکت
بپشتیبانی مشتریان در روزهای تعطیل
انتقال فیدبک مشتریان
بررسی و ثبت گزارشها و ارایه گزارشهای لازم به سرپرست
مهارت هاس مورد نیاز :
دارای روحیه کار تیمی و شخصیت یادگیرنده
متعهد به انضباط کاری
مسلط به زبان انگلیسی در حد حرفه ای
آشنا با کسب و کارهای اینترنتی و تسلط کامل به اینترنت و آشنایی با نرم فزار های آفیس
آشنا با نرم افزارهای CRM
دارای مهارت ارتباطی قوی
توانایی تشخیص، تحلیل و پیگیری مشکلات مربوط به مشتریان وپشتکار در پیگیری امور مشتریان
معرفی شرکت
شرکت سفرهای علیبابا، یک جمع بزرگ بیش از 800 نفری از افرادی حرفهای و تاثیرگذار است که در جایگاه رهبر بازار گردشگری ایران، با ارائه همه خدمات سفر بهشکل آنلاین، همسفر مسافران میشود. تلاش همه علیباباییها این است که با توانمندسازی جامعه، دسترسی به تجربه شایسته سفر را برای همه ممکن کنند. اینجا هر روز برای ما «روز اول» است و فرصتی برای رشد و یادگیری. در واقع هیچ سقف و محدودیتی برای خودمان قائل نیستیم و علیبابا را یک کوه بدون قله میبینیم.