کلیه وظایف عمومی منشی و مسئول دفتر سازماندهی و بایگانی اسناد و ارتباطات پاسخگویی تلفنی نگارش و تایپ نامه و مکاتبات اداری ارسال و دریافت مرسولات مدیریت جلسات انجام کلیه موارد دفتری انجام کلیه موارد اداری مهارت در کار با نرم افزار Word-Excel ترجیحا بازنشسته حضور به موقع و مرتب و حفظ نظم عمومی در محیط کار دارای روابط عمومی خوب ، فعال، متعهد، پیگیر در امور
محدوده قلهک
معرفی شرکت
آما یگ گروه رسانه و تبلیغ است که در راستای تبلیغات، برندینگ و مارکتینگ فعال است.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریپیگیری امورمکاتبات اداریپاسخگویی به تلفنMicrosoft Office