یک شرکت استارت آپ کامپیوتر بمنظور هماهنگی امور پرسنلی خود نیازمند به یک کارمند مسؤل دفتری تمام وقت با مدرک کارشناسی در رشته کامپیوتر زیر شاخه نرم افزار و مسلط به پیگیری کامل امور اداری و ترجیحأ دارای گواهینامه ICDL و هماهنگ کننده بین نیروی انسانی شاغل بکار خود در داخل و بیرون محیط کاری خود با حداقل ۳سال سابقه کاری مرتبط و مسلط به موارد ذیل هستیم.
کار با نرم افزارهای کاربردی آفیس ,مشتمل بر Word,Excel, Outlook
امور اداری شامل آشنائی با نرم افزار حضور و غیاب ،حسابداری،داشبورد جذب منابع انسانی
روابط عمومی خوب و سازنده جهت برقراری کلیه ارتباطات لازم همانند ارسال ایمیل و نامه و و تماس تلفنی
پاسخگوئی به ایمیلها و تلفنهای شرکت.
پرینت ،فکس،کپی و اسکن
مزایای قانونی و تشویقی:
حقوق مکفی
یمه تامین اجتماعی
عیدی ،پاداش و سنوات.
ساعت کاری:
از ۸:۳۰ تا ۱۷:۳۰ برای شنبه تا ۴شنبه (با احتساب یک ساعت زمان ناهار)