همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

گروه بین المللی راستین | Rastin International Group

استخدام بازاریاب حضوری (دورکاری)

  • دسته‌بندی شغلی

    فروش و بازاریابی
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت دورکاری
  • حداقل سابقه کار

    مهم نیست
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

******* استخدام از سراسر ایران انجام خواهد شد *******
گروه بین المللی راستین یک مجموعۀ جدیدالتاسیس است که فعالیت خود را در حوزه های مختلف صنعتی ، تولیدی ، خدماتی و بازرگانی داخلی و خارجی در ایران آغاز نموده است . این گروه در راستای توسعۀ بازار و همچنین گسترش شبکۀ کسب و کار ، در تمام شهرهای با جمعیت بالای 100000 نفر ، نیاز به همکاران بازاریابی و فروش دارد . زمینه های فعالیت این گروه بسیار متنوع بوده و بر اساس توانمندی های همکار ، حوزۀ تخصصی مربوطه مشخص می گردد .

اگر تجربۀ کار بازاریابی دارید و علاقه مند هستید که در کنار یک گروه متخصص ، توانمندی های خود را به نتیجه برسانید و همواره در حال کسب تجربه و یادگیری باشید به همکاران ما بپیوندید . کسب دانش روز و به کارگیری آن در کسب و کار برای مجموعۀ ما یک ضرورت است . بنابراین کسانی که در در دوره های آموزشی شرکت کرده اند و گواهینامه های معتبر یا مهارت های اولیه دارند در اولویت خواهند بود . اما با توجه به نگرش و اهداف این مجموعه کلیۀ همکاران به صورت دائمی و پیوسته ، آموزش های مختلف و متنوعی دریافت خواهند نمود . ما معتقدیم افرادی که علاقه و تلاش مستمر برای یادگیری دارند می توانند همکار ما باشند . همکارانی که تجربه یا گواهینامه های حرفه ای از مراکز معتبر در زمینه های زیر داشته باشند در اولویت ویژۀ بررسی قرار می گیرند :

* فروش و بازاریابی
* اجایل مارکتینگ ( بازاریابی چابک )
* دیجیتال مارکتینگ
* تولید محتوا
* تبلیغات
* مدیریت
* نرم افزارهای تخصصی

همچنین نوع همکاری به دو صورت تمام وقت یا پاره وقت و کاملا به صورت دور کاری تعریف می گردد و مانعی برای اشتغال همکاران در سایر مجموعه ها وجود ندارد و همکاری با ما می تواند شغل اول یا دوم باشد . بر اساس شرایط همکار و به شرط دارا بودن مشخصات اعلامی برای استخدام ، روش همکاری با توافق انتخاب و اجرا می گردد . با توجه به گستردگی فعالیت های تعریف شدۀ جدید و زمانبر بودن بررسی رزومه های ارسالی ، ممکن است برقراری ارتباط با شما با تاخیر انجام شود . لیکن به دلیل توسعۀ دائمی فعالیتها ، رزومه های شما به صورت مداوم در حال بررسی خواهند بود و در زمان مناسب با شما ارتباط برقرار خواهد شد .

نکتۀ مهم : در رزومه های ارسالی حتما شماره موبایل ( فعال در واتساپ ) و ایمیل فعال خود را اعلام نمایید تا همکاران ما بتوانند به سرعت از طریق پیامک ، تماس و ایمیل با شما تماس بگیرند . همچنین به دلیل نوع فرآیند کسب و کار این مجموعه ، داشتن گوشی هوشمند با سیستم عامل آندروید یا آی او اس برای نصب اپلیکشین اختصاصی کسب و کار ضروری است .
به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ، مصاحبه با تعیین وقت قبلی ، به صورت غیر حضوری آنلاین و از طریق تماس تصویری واتساپ انجام خواهد شد و نیازی به مراجعۀ حضوری داوطلبان نخواهد بود .

مشخصات عمومی اولیۀ مورد نیاز برای همکاران بازاریابی جدید ما :

دارای روابط عمومی بالا و فن بیان
مهارت بالا در معرفی، مذاکره و برقراری ارتباط تلفنی
اصول و فنون مذاکره
معرفی توانمندی های شرکت به مشتریان بالقوه و مذاکره با آن‌ها به صورت تلفنی و حضوری
تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل
برگزاری جلسه با مشتریان و معرفی خدمات و پتانسیل‌های موجود
روش‌های جدید و خلاقانه برای ارائه خدمات به مشتریان
پیگیری موثر و تقویت کانال­ های ارتباطی با مشتریان
لزوم حضور میدانی و برقراری جلسات با مشتریان
جستجو و معرفی مشتریان بالقوه
پاسخگویی به مشتریان و راهنمایی آنان درباره نحوه استفاده از خدمات شرکت
توانایی شناسایی بازار و فرصت های بالقوه و راهکارهای رشد
مستندسازی مذاکرات و تدوین گزارش عملکرد
توانایی هماهنگی بین واحدها و ارتباط با مشتری

حقوق و مزایای پرداختی به همکاران به صورت توافقی و به صورت ثابت و پورسانت خواهد بود . در صورت رضایت مندی هر دو طرف و عقد قرارداد ، زمینه های استفاده از بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی نیز برای همکاران و از روز شروع همکاری فراهم خواهد شد . 

معرفی شرکت

گروه بین المللی راستین یک مجموعۀ جدیدالتاسیس است که فعالیت خود را در حوزه های مختلف صنعتی ، تولیدی ، خدماتی ، بازرگانی و املاک در ایران آغاز نموده است . این گروه در راستای توسعۀ بازار و همچنین گسترش شبکۀ کسب و کار خود ، در تمام شهرهای با جمعیت بالای 100000 نفر ، نیاز به همکاران زبده در رده های مختلف کارشناسی و مدیریتی بازاریابی و فروش دارد . زمینه های فعالیت این گروه بسیار متنوع بوده و بر اساس توانمندی های همکار ، حوزۀ تخصصی مربوطه مشخص می گردد . اگر تجربۀ کار بازاریابی دارید و علاقه مند هستید که در کنار یک گروه متخصص توانمندی های خود را به نتیجه برسانید و همواره در حال کسب تجربه و یادگیری باشید به همکاران ما بپیوندید .
کسانی که در زمینه های گفته شده مهارت های اولیه دارند در اولویت خواهند بود . اما با توجه به نگرش و اهداف این مجموعه ، کلیۀ همکاران به صورت دائمی و پیوسته ، آموزش های مختلف و متنوعی دریافت خواهند نمود . ما معتقدیم افرادی که علاقه و تلاش مستمر برای یادگیری دارند می توانند همکار دائمی ما باشند .
  • مهارت‌های مورد نیاز

    فروش و بازاریابی فروش بازاریابی اصول و فنون مذاکره بازاریابی حضوری
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    مهم نیست

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml