مطالعه وبررسی درمورد فرآیندهای ارائه خدمات بهمنظورافزایش اثربخشی فعالیتها
مطالعه وبررسی درجهت تهیه فرمهای مورد نیاز شرکت وحذف فرمهای زائد یا نادرست
بررسی روشهای تخصیص جا و مکان بهمنظوراستفاده موثر از نیروی انسانی وامکانات فیزیکی کار
بررسی وتجزیه وتحلیل نحوه تقسیم کار به منظور تقسیم منطقی وصحیح کار بین کارکنان
مطالعه وبررسی درزمینه جذب وبهکارگیری فنآوریهای مدرن وپیشرفته برای ایجادسرعت انجام امور وارتقاءکارایی
تهیه وگردآوری مطالب علمی جهت ارائه به ذینفعان
-شناسایی و بکارگیری رویکردهای تعالی سازمانی و مدیریت کیفیت از جمله EFQM و VOC، QFD و ...
- مسلط به تدوین آیین نامه ها، بخش نامه ها و دستورالعمل ها
- تسلط کامل با نحوه انجام اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ارائه پیشنهادات لازم
- عارضه یابی، بازنگری و مهندسی مجدد فرآیندها
-نهادینه سازی فرهنگ برنامهریزی عملیاتی در سازمان
-مستندسازی و کدگذاری فرایندها، روال ها
شرایط احراز - حداقل 10 سال سابقه کار و حداقل 5 سال سابقه مدیریت
- سن 35- 45 سال
مهارت ها و توانمندی های تخصصی مورد نیاز
-مسلط به کار با رایانه و اینترنت
-حرفه ای با امور سیستم ها و روش ها و نظام های بهبود و افزایش بهره وری سازمانی
-مسلط به گزارش نویسی و گزارش دهی و فنون سخنوری
معرفی شرکت
شرکت پایون توزیع کالا در سال 1369 توسط آقای نادر خلیلی مسگری بنیان نهاده شد. این شرکت یکی از نمایندگان و توزیع کنندگان اصلی برندها و محصولات معتبر جهانی در زمینه محصولات بهداشتی – آرایشی که شامل محصولات دهان و دندان با برند تریزا (Trisa) از کشور سوئیس و محصولات مراقبت فردی با برند والرا (Valera) از کشور سوئیس و محصولات عطر و اودکلن با برند پولو کلاب (Beverly Hills Polo Club) و دیگر محصولات اصلاح و مراقبت شخصی در ایران می باشد. شرکت پایون توزیع کالا از آن زمان تا کنون به طور مستمر رشد کرده است و امروزه با به کارگیری استعدادهای انسانی توانمند، دانش فنی روز، توسعه مداوم کسب و کار، ارتقا زیر ساختهای نرم افزاری و سخت افزاری و مطالعات و تحقیقات، شرکتی پیشتاز و نوآور در بازار رقابتی ایران محسوب می گردد که از این طریق توانسته خدمات ارزنده ای نیز به شرکای خارجی خود ارائه دهد. نگرش جهانی، نگاه خلاقانه و بازارمدار مدیریت این شرکت در کنار شبکه توزیع گسترده، مدیریت استراتژیک مارکتینگ، بازرگانی و لجستیک پر قدرت و مدیریت زنجیره منابع مالی، از مزیتهای رقابتی پایون می باشد که زمینه موفقیت و رشد بسیاری از برندهای بینالمللی را در بازار ایران فراهم آورده است.
همکاری با غول های دنیا در زمینه محصولات بهداشتی – آرایشی همچون Colgate ، Trisa و نمایندگی انحصاری دهها برند معتبر جهانی، شرکت پایون را تبدیل به کانون اعتماد و توسعه بسیاری از تولید کنندگان جهانی در ایران کرده است