- مسلط به اصول مذاکره و فروش - مسلط به اصول استراتژی فروش - مسلط به مفاهیم پایه Host، Server، CDN، SSL و .... - مسلط به مفاهیم Personal Selling، Direct Marketing و ... - مسلط به مفاهیم تقسیمبندی بازار، فرآیند تصمیمگیری خرید، تحلیل رفتار مصرفکننده و ... - دارای سابقه مدیریت فروش در حوزه محصولات و خدمات آی تی
شرح وظایف:
- تحلیل بازار رقبا و برنامه ریزی در جهت تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل - تدوین استراتژی فروش سازمانی - بررسی گزارش های فروش و ارائه راهکارهای استراتژیک در جهت رشد نرخ فروش - مدیریت تیم فروش
معرفی شرکت
حوزه کاری : ارائهدهندهی خدمات دیتاسنتر، رایانش ابری و هاستینگ
شرکت دانشبنیان پارسپک، در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را به عنوان اولین ارائهدهندهی خدمات رایانش ابری در ایران آغاز کرد.
امروز بیش از ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و بیش از ۴۰۰ نفر به صورت پروژهای، در این شرکت دانشبنیان مشغول به کار هستند.
ارائهی خدمات به روز و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا باعث شده تا پارسپک به تخصصی و به روز بودن شناخته شود. به همین دلیل، ما همواره در جستجوی جذب افراد جوان، با انگیزه، خلاق،دارای روحیهی چالشی، حرفهای،توانمند و مشتاق به انجام فعالیت های گروهی هستیم.
فرهنگ کاری شرکت پارسپک:
فرهنگ پارسپک، فرهنگ رشد و بلند پروازی است. ما صمیمانه و همدلانه بستری فراهم میکنیم که به شما در رسیدن به رویای حرفهایتان کمک کند؛ چرا که عمیقا بر این باوریم که با رشد، پیشرفت و ارتقاء تک تک افراد، این خانوادهی پارسپک است که به کمال میرسد.
در همین راستا، این فرصت را فراهم میکنیم تا در کنار مدیران حرفهای، دلسوز و با اخلاق، دوستان و همکاران متخصص، خلاق و جوان، پیوسته به روز و در حال یادگیری در زمینهی مورد علاقهی خود باشید.
ما بر این باوریم که نیروی انسانی، از اصلیترین سرمایههای پارسپک بوده و در همین راستا، در تلاشیم با ایجاد شرایط مناسب، فضایی امن و دوستانه، محیطی صمیمی و همدل به بهبود روحیه، ایجاد انگیزه و شادابی توام با رشد و افزایش تخصص و دانش حرفهای عزیزانمان در خانوادهی پارسپک کمک کنیم.